• شنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401122719095

ستاره‌های قمی آسیایی شدند؛

دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم برگزار شد

دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در قم برگزار شد

ایسنا/قم دوره مربیگری پیشرفته فوتسال از ۲۱ تا ۲۶ اسفندماه با حضور ۱۹ نفر از بازیکنان و مربیان قمی به همت کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم برگزار شد.

این دوره با حضور بازیکنان تیم ملی، بازیکنان لیگ برتر و مربیان شاغل در تیم‌های فوتسال در سراسر کشور برگزار شد که از جمله آن‌ها می‌توان به علی اصغر حسن زاده کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران، سعید تقی زاده بازیکن تیم ملی، هاشم فرج زاده کاپیتان آنا صنعت قم، سعید قاسمی سرمربی سابق آنا صنعت قم و... اشاره کرد.

گفتنی است این دوره با تدریس علی اکبر امینی و رضا کردی از مدرسان رسمی فوتسال آسیا برگزار شد.

دوره مربیگری سطح یک آسیا در قم برگزار شد

آیین پایانی این دوره نیز شب گذشته با حضور قدرت الله باقری رئیس هیئت فوتسال قم در دانشگاه شهاب دانش برگزار شد.

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی ایران و از مدرسان رسمی کنفدراسیون فوتسال آسیا نیز بر لزوم توسعه توجه بیشتر و همگانی تر به رشته فوتسال در قم تاکید کرد و افزود: قم پایتخت فوتسال ایران است و کمتر استانی زیرساخت‌های نیروی انسانی همچون قم را در اختیار دارد.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن فعلی تیم فوتسال گیتی پسند بیان کرد: مدت‌ها بود که علاقه داشتم در یک دوره مربیگری در سطح آسیا شرکت کنم ولی به رغم دعوت‌هایی که از شهرهای دیگر داشتم ترجیح دادم که در دوره‌ای شرکت کنم که در قم برگزار شود و به همین دلیل از مسئولان کمیته فوتسال قم به خصوص حسین گنجیان که نقش مهمی در برگزاری این دوره داشت تقدیر می‌کنم که این ظرفیت‌های بزرگ فوتسال کشور را در خود جمع کرد.

دوره مربیگری سطح یک آسیا در قم برگزار شد

رضا کردی یکی از مدرسان این دوره نیز با ذکر این مطلب که این کلاس از بهترین کلاس‌های مربیگری در سطح آسیا بود گفت: قطعا وقتی دوره‌ای با حضور چنین ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی چون بهترین بازیکن ۴ دوره آسیا و ملی پوشان و فوتسالیست های برتر کشور برگزار می‌شود کمتر بدیل و نظیری بر آن در آسیا را می‌توان برای آن یافت.

وی با ذکر این مطلب کمیته فوتسال در ماه‌های اخیر جهشی فوق‌العاده داشته است، اظهار کرد: قم دارای سرمایه‌های فوق‌العاده نیروی انسانی است که می‌تواند همه ایران و حتی کشورهای دیگر جهان را نیز از خود متاثر کند پس حتما باید با ارایه آموزش‌های نوین، این ظرفیت‌های بزرگ را تقویت کرد و به فوتسال ایران و جهان ارایه کرد.

دوره مربیگری سطح یک آسیا در قم برگزار شد

علی اکبر امینی مدرس این دوره نیز بیان کرد: این دوره یکی از بهترین دوره‌های مربیگری فوتسال در حال حاضر در کل آسیا است زیرا وزن این کلاس از نظر تخصص بازیکنان و قدرت پردازش اطلاعات، به روز کردن و همچنین سطح فعالیت عملی در کلاس به حدی بالا است که آموزش‌ها با بالاترین سطح از بازتابش عملی از سوی فراگیران دوره به اساتید ارایه می‌شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این دوره وجود داشت صفا، صمیمیت و همدلی بود که بین مربیان حاضر در این دوره به چشم می‌خورد که همه آن‌ها در کلاس برای پیشرفت، به یکدیگر کمک می‌کردند.

دوره مربیگری سطح یک آسیا در قم برگزار شد

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که فوتسال قم با ادامه همین روند آموزش‌ها و فعالیت‌های پیگیر و اجرای صحیح چرخه علمی فوتسال بتواند پیشگامی خود را در عرصه‌های مختلف علمی، عملی و بازیکن سازی و مربی پروری در سطح کشور ادامه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha