• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401122518427
  • خبرنگار : 50126

معاون عمرانی استاندار ایلام خبر داد:

بازگشایی تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

بازگشایی تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲

ایسنا/ایلام معاون عمرانی استاندار ایلام از بازگشایی تونل‌های شماره ۱ و ۲ اربعین از فردا ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

مهندس "سعید هژبری" امروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه  در نخستین روز از طرح سفرهای نوروزی از تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام به مهران و محور ماربره تا سه راهی جندالله بازدید کرد.

وی در این بازدید از بازگشایی تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام - مهران خبر داد و گفت: از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ این دو تونل برای روان سازی ترافیک با رعایت تمامی مقررات، آشکارسازی، ایمن سازی  و نصب علایم هشدار دهنده بازگشایی می شوند.

 معاون استاندار ایلام با تاکید بر آشکارسازی ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده  در محورهای مواصلاتی استان، گفت: حضور تیم های پلیس و تیم های مستقر در راهها از میزان سرعت وسایل نقلیه می کاهد و بطور طبیعی میزان تصادفات نیز کاهش می یابد.

 هژبری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های امدادی، خدمات رسان و  فرمانداران به صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید کنند، افزود: حضور مسئولین در محورهای مواصلاتی در این ایام نشانگر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده ای هستیم.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند و فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی در ادامه این بازدید به معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دستور داد  نقاط حادثه خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص و برای کاهش میزان تصادفات تمامی دوربرگردان های خطرساز استان مسدود و پایش میدانی بر مسیرهای مواصلاتی تشدید شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha