• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401122518237
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

تمام مرخصی‌ها و مأموریت‌های مدیران در ایام نوروز لغو است

تمام مرخصی‌ها و مأموریت‌های مدیران در ایام نوروز لغو است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تمام مرخصی و مأموریت‌های مدیران شهرستان در ایام نوروز لغو خواهد بود و همه رؤسای ادارات در تعطیلات نوروزی باید در آماده باش کامل باشند.

سید محمدهادی احمدی طبا، صبح امروز (پنجشنبه،۲۵ اسفند) در کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: به تمام دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان دستور اکید داده می‌شود که در بازرسی‌های نوروزی و ماه رمضان که از رستوران‌ها و مکان‌هایی که با حوزه سلامت مردم در ارتباط هستند به تخلفی برخورد کردند بدون هیچ گونه مماشاتی آن مکان پلمب شود.

وی افزود: در موضوع سلامت مردم و مهمانان نورزی و گردشگران با توجه به اینکه آبروی شهرستان در میان است هیچ شوخی نداریم و همه افرادی که در این صنف فعالیت می‌کنند باید به حساسیت این موضوع آگاه باشند.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان ضمن حمایت از بازرسی‌ها و برخوردهای تعزیرات حکومتی در ایام نوروز، تصریح کرد: هر تخلفی را که دستگاه‌های بازرسی و تعزیرات حکومتی تشخیص داد باید آن مکان صنفی پلمب شود. اگر کوتاهی از دستگاه‌های بازرسی تشخصیص داده شود نسبت به برخورد با آن اداره اقدام می‌شود.

احمدی طباء با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باعث گلایه کسبه شهرستان شده است، موضوع تداخلات صنفی است، گفت: با توجه به تعداد محدود برخی از صنف‌ها در شهرستان اردستان از دستگاه‌های بازرسی و نظارتی می‌خواهیم اکیپ‌های ویژه تشکیل دهند و با هر گونه تداخلات صنفی برخورد شود.

وی بر تشدید بازرسی‌های بازار در روزهای پایانی سال تأکید کرد و گفت: تمامی مرخصی و مأموریت‌های مدیران شهرستان و مخصوصاً مدیرانی که در حوزه بازرسی و ستاد سفر مسئول هستند لغو خواهد بود و همه رؤسای ادارات در تعطیلات نوروزی باید در آماده باش کامل باشند.

فرماندار اردستان، خاطرنشان کرد: آمادگی دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ضرورت دارد و باید با ایجاد هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها، خدمات مطلوب و شایسته‌ای به مسافران ارائه شود. مدیران عضو ستاد خدمات سفر تدابیر لازم را برای استقبال و جذب هرچه بیشتر گردشگر به منظور معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های شهرستان داشته باشند.

احمدی طبا با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری اردستان برای تزئین شهر به مناسبت نوروز از اصحاب رسانه شهرستان خواست با معرفی و بازتاب اقداماتی که صورت گرفته است امید را در جامعه نهادینه کنند. در شرایط موجود که مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم زیاد است، خبرنگاران روحیه امید را در بین مردم زنده نگه دارند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha