• پنجشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122518203
  • خبرنگار : 50310

یک مسئول:

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین الگوی یک انقلاب مردمی است

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین الگوی یک انقلاب مردمی است

ایسنا/لرستان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین الگوی یک انقلاب مردمی است.

سید احمد عبودتیان بیست و پنجم اسفند در شورای اداری لرستان، اظهار کرد: همه ارگان‌های دولتی بودجه و نیروی انسانی محدودی دارید که آن را در یک کفه ترازو و مشکلات را در یک کفه دیگر ترازو می‌گذاریم.

عبودتیان تصریح کرد: در مسائل فرهنگی سه ماه ابتدای سال تحصیلی و به تعطیلی کشاندن مدارس و مراکز علمی ما مشکلاتی داشتیم.

این مسئول ادامه داد: جمهوری اسلامی شیوه‌ای را برای حکمرانی انتخاب کرده، روزی که امام(ره) کار را شروع کرد حلقه میانی را داشت که یک الگوی قرآنی است و حرف امروز نیست، در همه جا حضور داشتند و دانه دانه مردم را بیدار کرد و وقتی قیام علنی شد به میدان آمدند.

عبودتیان تأکید کرد: الگوی پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین الگوی یک انقلاب مردمی است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم افزود: وقتی جمهوری اسلامی در انتخابات رأی ۹۸ درصدی به دست آورد امام(ره) پیامی داد من در این روز مبارک امامت امت را اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به هدف قانون اساسی، بیان کرد: ۹۷ نهاد مردمی زیر نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایجاد شده که پایه اصلی آنها همین مردم هستند.

 عبودتیان ادامه داد: مادری فرزندان خود را فدا می‌کند که جمهوری اسلامی حفظ شود یعنی هدف جمهوری اسلامی محقق شده است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم تصریح کرد: ما در این دو دهه اختلاف معیار داریم و الگوی مقام معظم رهبری جهاد علمی است.

وی تصریح کرد: دنیا در کار کرونا مانده بوده و در دنیا ماسک‌های یکدیگر را می‌دزدیدند اما با الگوی امام خمینی(ره) حتی ماسک صلواتی داشتیم.

عبودتیان افزود: مقام معظم رهبری مشخصاً از این دولت سه حوزه مشارکت مردم را درخواست کردند، فرمودند حضور مردم صرفاً اینکه در میان مردم حضور دارید مقدمه است، بنشینید ساز و کارهای ورود مردم را ببینید.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم بیان کرد: نسبت دانشگاه و حوزه علمیه با دولت قطع است که باید برای آن طراحی داشته باشیم، در برخی از تصمیمات مانند انتخابات‌ها نظر مردم دخیل است در بقیه امور نیز باید اینگونه باشد.

وی ادامه داد: ساحت‌های دیگر اجرا و اقدام و حوزه عمومی نظارت است.

عبودتیان افزود: نیازمند گفتمان‌سازی بیشتری هستیم، مشکل اصلی ما دو جاست اول اینکه حکمران‌ها باید متوجه این الگوی قرآن، پیغمبر و امیرالمومنین باشند دوم اینکه برای این کارها حلقه‌های میانی نیاز است که گروه‌هایی از جنس مردم هستند.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم افزود: مسئله بعد رفع موانع قانونی است.

وی ادامه داد: ستادی در تهران شکل دادیم و استانداران با مشورت حلقه‌های میانی مانند کشاورزی و صنعت و ... که بتواند ظرفیت‌های ادارات را به گروه‌های مردمی بشناسانند و کار مانع‌زدایی را انجام دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha