محسن خرمی شریف در این خصوص در گفتوگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادها ، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه به صورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ شهرداری در سال ۱۴۰۱ تا به امروز مردم عزیز قرچک، ۴۷۷۷تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتی مانند لکهگیری آسفالت با ۱۱۷۴ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۸۲۳ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۶۳۴ تماس، سد معبر با ۴۴۳ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد با ۳۷۱ تماس، حوزه عمرانی با ۴۱۰ تماس، حوزه شهرسازی (ساختوساز) با ۴۱۵ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۵۰۷ تماس در مطالبات شهروندان طی شش ماه اول سال ۱۴۰۱ قرار داشته است.
خرمی شریف میزان رسیدگی به این موارد را اینگونه اعلام کرد: لکهگیری آسفالت با ۸۷.۵ درصد، نظافت جداول و لایروبی با ۹۵ درصد ، امور مربوط به فضای سبز با ۹۱.۵ درصد، سد معبر با ۵۶.۶ درصد، جمعآوری سگهای ولگرد با ۹۴.۳ درصد، حوزه عمرانی با ۶۸.۶ درصد و حوزه شهرسازی با ۶۶.۵ درصد که درمجموع ۸۰ درصد این موارد پیگیری و رفع شده است.
شهردار قرچک در پایان سخنان خود ، خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیتهای شهرداری دارند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند؛ آنچه خدمات این سامانه را متمایز میکند آن است که درخواستهای ثبتشده بهصورت شفاف قابلپیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
انتهای پیام
نظرات