• چهارشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401122417173
  • خبرنگار : 71560

بدری: اجرای رتبه‌بندی برای برخی معلمان دلسردی آورده است

بدری: اجرای رتبه‌بندی برای برخی معلمان دلسردی آورده است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده پایین تر باشد.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در اخطاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: تاخیر چند ماهه در اجرا و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند.

نماینده مردم اردبیل در ادامه با بیان اینکه معلمانی با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجارب ارزشمند در حوزه تدریس، معاونت و مدیریت در رتبه های ۱ تا ۳ قرار گرفته اند، اظهار کرد: رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده است پایین تر تعیین شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ قرار بود اجرای رتبه بندی انگیزه معلمان را بالا ببرد اما برای بسیاری از فرهنگیان دلسردی آورده است. سوال بنده این است که اجرای رتبه بندی معلمان به این شکل چقدر با اهداف مدنظر طرحی که بیش از یک دهه است که خاک می خورد تطابق دارد؟ آقای نوری در مقابل فرهنگیان پاسخگو باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha