• یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401122115185
  • خبرنگار : 50552

کشف بیش از ۱۶۲ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

کشف بیش از ۱۶۲ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

ایسنا/قزوین بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، مأموران پلیس امنیت عمومی استان در عملیات‌های مختلف موفق به کشف ۱۶۲ هزار و ۳۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ۵ کیلوگرم اکلیل‌سرنج در شهرستان‌های تاکستان، قزوین و البرز شدند و ۷ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ضمن اعلام خبر کشف ۵ کیلوگرم اکلیل‌سرنج به همراه ۹ هزار و ۲۲۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی به این واحد صنفی اعزام شدند و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۷۲۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: در اقدامی دیگر مأموران انتظامی بخش خرمدشت در بازدید از یک واحد صنفی، ۵ کیلوگرم اکلیل‌سرنج به همراه ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

عزیزی با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری تیم‌های عملیاتی از مأموران، با هرگونه هنجارشکنی و فعالیت غیرقانونی که موجب ایجاد مزاحمت و به خطر افتادن جان و مال شهروندان می‌شود، برخورد قاطع خواهد کرد.

کشف انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز ضمن اعلام خبر کشف ۶۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز و پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخرسال، مأموران انتظامی شهرستان قزوین بازدید از واحدهای صنفی و دست‌فروشان فعال در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی در بازدید از اصناف و واحدهای صنفی شهر قزوین، تعداد ۲۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: مأموران در اقدامی دیگر یکی از فروشندگان عمده مواد محترقه در شهر قزوین را شناسایی کرده و در بازدید از مخفیگاه وی ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند و متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستن البرز

سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نیز ضمن اعلام خبر کشف ۸۷ هزار و ۸۱۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان البرز، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با عاملان خرید و فروش مواد محترقه، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افرادی سودجو در شهرهای بیدستان، مهرگان و شریف آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی تأکید کرد: پس از شناسایی متهمان و محل فعالیت آن‌ها، مأموران به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان ۸۷ هزار و ۸۱۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی هر گونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha