• شنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401122014051
  • منبع : نمایندگی سمنان

تاکید استاندار بر نظارت مستمر بر بازار نوروز

ارائه خدمات حداکثری به مسافران و زوار رضوی در بین الحرمین ایران

ارائه خدمات حداکثری به مسافران و زوار رضوی در بین الحرمین ایران

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از سمنان به عنوان استان بین الحرمین نام برد و تاکید کرد: تمام امکانات استان به منظور استقبال از نوروز۱۴۰۲ و ارائه خدمات حداکثری مطلوب به مسافران و زائران امام‌هشتم(ع) باید بسیج و آماده شود.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۰‌اسفند ۱۴۰۱ درجلسه شورای اداری استان که با حضور عبودتیان، دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، برگزار شد اظهار کرد: مردمداری، در کنار مردم و برای مردم بودن،‌ شعار دولت‌ سیزدهم، دولت مردمی آیت الله رئیسی است.

وی با بیان اینکه بالاترین شان ما در استان‌ خدمتگزاری برای مردم است، گفت: هر کجا که‌ مردم‌ پای کار بودند، موفقیت های بسیار چشمگیری به دست‌ آمد.

وی افزود: در راستای اهمیت دادن به بحث مردم داری و مردمی سازی امور، افزایش تشکل ها و سمن‌های مردم نهاد در حوزه های مختلف در استان شکل گرفت.

هاشمی ادامه داد: سال ۱۴۰۱، سال بسیار خوبی برای استان سمنان بود که تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی به استان از جمله این موفقیت‌ ها بود.

استاندار سمنان با اشاره به سفرهای متعدد به شهرستان های هشتگانه استان تصریح کرد: کمیته‌ پیگیری مصوبات، بالغ بر ۵۰۰ مصوبه سفر های شهرستانی در استان را پیگیری کرده که تاکنون بیش از ۷۶ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی نیز باید پیگیری شود.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر بازارهای استان در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام‌ پایانی سال و در راستای رفع دغدغه های مردم، نظارت ویژه و مستمر بر بازار ادامه داشته باشد.

هاشمی با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکل مسکن مردم ادامه داد: بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهصت ملی مسکن در استان در حال اجرا است.
 استاندار سمنان همچنین در جلسه ستاد خدمت رسانی به زائران امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و اسکان فرهنگیان در استان سمنان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان؛ گفت: تمام امکانات استان برای پذیرایی مطلوب از زائران امام مهربانی و مسافران در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بسیج خواهد شد.
وی افزود: ستاد اسکان‌ مسافران و زائران با بکارگیری تمامی امکانات موجود با محوریت آموزش و پرورش فعالیت خواهد کرد و ضرورت دارد تا سایر دستگاه های اجرایی استان نیز در راستای پیشبرد بهتر اهداف و ارائه خدمت مطلوب، نسبت به این مهم اهتمام ورزند.
هاشمی تاکید کرد: نظافت، گل آرایی و ساماندهی مبلمان شهری در ایام نوروز ۱۴۰۲ برای پذیرایی شایسته از مسافران در سطح شهر های استان در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.
استاندار سمنان تصریح کرد: اسکان همراه مسافر در جوار بیمارستان ها برای مسافرانی که دچار حادثه می شوند، امری ضروری است و باید امکانات فراهم و تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی با اشاره به عبور سالانه 15 تا 20 میلیون زائر از این استان گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم(ع) در ایام نوروز ۱۴۰۲، بالاترین افتخار است.

استاندار سمنان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز شهید، دیدار با خانواده معزز شهدا با محوریت‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha