• شنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401122013812
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تشریح کرد؛

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان/ مدارس ییلاقی هم میزبان مسافران می‌شوند

جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان در گلستان/ مدارس ییلاقی هم میزبان مسافران می‌شوند

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان جزئیات اسکان فرهنگیان طی ایام نوروز در استان را تشریح کرد و گفت: مدارس از ۲۵ اسفند ماه جاری آماده خدمت‌دهی به مسافران نورزی می‌شود.

سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ظرفیت‌های بی‌شمار گلستان زمینه را برای جذب گردشگران و مسافران فراهم کرده و معلمانی که یک بار به گلستان سفر می‌کنند این استان را برای اقامت نوروزی در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز میزبان فرهنگیان در مدارس و محافل مختلف هستیم، بیان کرد: برخی از مسافران نوروزی برای گردشگری و بعضی از افراد نیز به عنوان زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به گلستان سفر می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه ۱۸ پایگاه پذیرش در استان گلستان به صورت ۲۴ ساعته به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمامی شهرستان‌ها آماده استقبال از مسافران نورزی هستند.

نظری تأکید کرد: امسال ۱۳۷ مدرسه شامل یک هزار و ۱۵۲ کلاس در گلستان طی ایام نوروز به فرهنگیان خدمت‌رسانی می‌کنند. در سال گذشته نیز در ایام نوروز ۴۳ هزار همکار فرهنگی و در تابستان ۶۳ هزار نفر به گلستان سفر کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افراد دیگر غیر از فرهنگیان نیز می‌توانند در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان داشته باشند، پاسخ داد: برای اسکان نوروزی اولویت نخست با فرهنگیان و همکاران شاغل ما در آموزش و پرورش است سپس در صورت وجود ظرفیت، به ترتیب در خدمت بازنشستگان فرهنگی، کارکنان دولت و سایر اقشار خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه در نوروز امسال مدارس موجود در روستاهای‌ ییلاقی و جوار دریا آماده خدمت‌رسانی به مسافران نورزی می‌شود، گفت:  دو باشگاه فرهنگیان در گرگان و گنبدکاووس و دو خانه معلم در بندرگز و کردکوی وجود دارد که ۲۴ ساعته به معلمان خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته نظری؛ باشگاه فرهنگیان از ۱۵ اسفند ماه جاری به بعد آماده استقبال از مسافران نوروزی است اما مدارس از ۲۵ اسفند آماده میزبانی از مسافران نورزی به ویژه همکاران فرهنگی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha