• چهارشنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401121712662
  • خبرنگار : 99999

پوتین: روسیه دوباره با تهدیدات امنیتی مستقیم روبه‌رو شده است

پوتین: روسیه دوباره با تهدیدات امنیتی مستقیم روبه‌رو شده است

ولادیمیر پوتین اعلام کرد روسیه دوباره با تهدیدات مستقیم برای امنیت خود روبرو شده است، اما شهروندانش «نمونه‌های شجاعت و آمادگی برای دفاع از حقیقت» را نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در مراسم اهدای جوایز دولتی به زنان برجسته روسیه گفت: "در زمان چالش‌ها و آزمایش‌ها، بهترین صفات انسان همیشه به وضوح آشکار می‌شود. این صفات از خصایل مردم ما ناشی می‌شوند."

او افزود: "اکنون که روسیه دوباره با تهدید مستقیم برای امنیت و حاکمیت خود مواجه است، نمونه‌های زیادی از فداکاری و اراده، شجاعت، آمادگی برای دفاع از حقیقت، برای محافظت از مردم و آینده کشورمان را می‌بینیم. آینده‌ای که خود ما به آن نیاز داریم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۷ ۱۵:۵۹

افرین، درود برشما جناب رییس جمهور اقای پوتین، کاملا بجا ودرست فرمودید.

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۷ ۱۸:۰۹

جنایات جنگی روسیه هم از حقیقت....‌‌.....و قانون کارما طبیعت......‌‌‌

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۷ ۱۹:۰۶

سربازان روس در اوکراین دست به فجیع ترین جنایات زدن از تجاوز به زنان و دختران تا ربودن اطفال بعد این آدمکش دست پیش می‌گیرد و مظلوم نمایی میکند

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۷ ۱۹:۳۷

تا ۴ سال پیش نسبتا خوب کار کرد البته با رویگرد دیکتاتوری ولی با حمله به کریمه واوکراین تمام دستاورد هاش رو خراب کرد وخصلت روسی خودش رو نشان داد

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۸ ۰۹:۵۰

روسیه با پوتین امروز محور شرارت و ناامنی در دنیا هستند ، با تجاوز و حمله نظامی روسیه به اوکراین و عدم توانایی پیروزی روسیه در کوتاه مدت و مقاومت جانانه ملت اوکراین ، قوی نظامی روسیه تحلیل رفته و از سوی دیگر از نظر اقتصادی نیز در شرایط نامطلوبی قرار دارد به امید خدا در آینده نزدیک روسیه آنچنان از نظر اقتصادی و نظامی ضعیف می گردد که دیگر توانایی شرارت را نداشته باشد .

avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۸ ۱۵:۳۴

خداحفظت کن مردی بخدا خدا نکند پرچم روسیه بفتد فردا نوبت ایران وچین و مسلمان مثل مسلمانان روگاندا اواره بشن و زنده زنده پوستشون بکنند همه بوسنی هرزگوینو یادتون بندازین بزرگترین نسل کشی مسلمان و هم این داعشی های حرام زاده راه دور نریم پس زنده باد روسیه