• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401121612015
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۵٠٠ برنامه طی نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای بیش از ۵٠٠ برنامه طی نیمه شعبان در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۵٠٠ برنامه طی نیمه شعبان در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دهها عنوان برنامه با پوشش مناطق مختلف استان طی نیمه شعبان در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روستاها، مناطق شهری و دورترین نقاط نیز برنامه پیش بینی شده است، اظهارکرد: برنامه‌های محله محور در تمام شهرها پیش بینی شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، آذین بندی مساجد، خیابان‌ها و محلات، نور افشانی در شب نیمه شعبان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهرها و مدارس استان را از برنامه‌های پیش بینی شده عنوان و خاطرنشان کرد: تبیین معارف مهدوی و برگزاری مراسم احیا در تمام مساجد توسط روحانیون مستقر، مبلغین و امام محله بین نماز ظهر و عصر و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

موسوی نیا تصریح کرد: ۳۰ موکب خدماتی و پذیرایی در خیابان مصلی با مشارکت هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و پایگاههای بسیج از امروز تا ظهر فردا برپا می شود.

وی ادامه داد: مراسم شادی پیمایی در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از امام زاده عبدالله(ع) به سمت خیابان جمهوری و خیابان مصلی برگزار و در سایر شهرها نیز این برنامه را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین یکی از روحانیون در حوزه کودک و نوجوان در سینما انقلاب، سالن حکیم جرجانی و برخی مدارس شهر یاسوج اجرای برنامه با موضوع مهدویت خواهند داشت.

موسوی نیا بیان کرد: همچنین در روستای «کتا» جشن نیه شعبان با حضور ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رد مجلس خبرگان رهبری و برپایی ایستگاه صلواتی ویژه برگزار می شود و در شهرها و محلات اجرای برنامه حرف آورد توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha