• سه‌شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401121612001

رئیس جهاددانشگاهی فارس:

بستر ایده‌پردازی و نوآوری در جهاددانشگاهی فارس فراهم است

بستر ایده‌پردازی و نوآوری در جهاددانشگاهی فارس فراهم است

ایسنا/فارس رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به اینکه ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی را به شکل ویژه مد نظر دارد، اعلام کرد که بستر ایده‌پردازی و نوآوری برای رشد و توسعه فعالیت‌ها و بهبود بهره‌وری در این نهاد فراهم است.

امیرحسین استقلال سه‌شنبه ۱۶ اسفند در جشن نیمه شعبان و پایان سال جهاددانشگاهی در شیراز گفت: سال گذشته شاهد افزایش کارآئی همه بخش‌های این نهاد در فارس بودیم که این امر حاکی از تلاش مضاعف همه اعضا بوده است.

استقلال با قدردانی از آنچه همراهی اعضای جهاددانشگاهی فارس در راستای فائق آمدن بر مشکلات و هموار کردن مسیر رشد نامید، گفت: طی سال گذشته به تدریج شاهد کنترل هزینه‌ها و افزایش درآمدها بودیم، اگرچه هنوز به تورم نرسیده‌ایم، اما امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی بیشتر، شاهد تداوم توفقیات باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به حجم بالای بدهی‌های تجمیع شده این نهاد، از پرداخت حدود دوسوم این بدهی‌ها خبر داد و گفت: همزمان، شاهد فعال‌تر و پویاتر شدن همه معاونت‌ها و سازمان‌ها و ایجاد بخش جدیدی با عنوان دفتر توسعه همکاری‌های فناوری بودیم.

استقلال خاطرنشان کرد که ایجاد این دفتر با هدف حرکت عملی در راستای نزدیک‌تر شدن صنعت و دانشگاه بوده است و گفت: با ایجاد این دفتر، چند پروژه بزرگ در دستور کار قرار گرفته است که هر یک می‌تواند مسیر تنفس جهاددانشگاهی را به واسطه ارتقاء توان مالی، افزایش دهد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: علیرغم آنکه بسیاری سال آینده را به لحاظ مالی، دورانی دشوار پیش‌بینی می‌کنند، ما امیدوار هستیم که با همکاری پرسنل این نهاد و ارائه و اجرای ایده‌های جذاب و اثرگذار، شاهد کارآئی و بهره‌وری بهتر و بیشتر و ترسیم آینده‌ای روشن‌تر باشیم.

بستر ایده‌پردازی و نوآوری در جهاددانشگاهی فارس فراهم است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha