• دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۷:۳۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401121510626
  • خبرنگار : 71145

افسر لبنانی، گشتی رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی از مرز کرد

افسر لبنانی، گشتی رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی از مرز کرد

گشتی ارتش لبنان روز یکشنبه پس از اینکه گشتی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خط مرزی آبی را نقض کرد، آن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه رای الیوم چاپ لندن، در این رویداد افسر لبنانی، یک افسر اسرائیلی را که در تلاش بود مرزهای لبنان را نقض کند، با دست هل داد.

در شبکه‌های اجتماعی فیلمی دست به دست شده که نشان از واکنش «قهرمانانه» افسر لبنانی در مقابل عناصر ارتش اسرائیل دارد. به طوریکه این افسر در صحبت با نیروهای یونیفل می‌گوید: «این آخرین بار است که این مساله را با حرف توضیح می‌دهم اگر بار دیگر اسرائیل مرزهای ما را نقض کند، دست به سلاح می‌شویم، ما برای همه چیز آماده‌ایم.»

فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد به رغم وجود تانک‌ها و تجهیزات نظامی اسرائیل در محل، افسر ارتش لبنان با دستش افسر اسرائیلی را هل می‌دهد و او را وادار می‌کند، برگردد و به او دستور می‌دهد به عقب برود.

این اقدام مورد تحسین کاربران قرار گرفته و تشکر از ارتش لبنان را در پی داشت.

ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، در تاریخ پنجم مارس ۲۰۲۳ حدود ساعت ۵۵: ۱۱ و ساعت ۱۲:۰۰ گشتی دشمن اسرائیلی خط آبی نزدیک نقطه (۱) ۱۳ BP  - عیتا الشعب را به مسافت حدود یک متر نقض کرد و وارد این محدوده شد؛ اما نیروهای گشتی ارتش لبنان در منطقه حاضر شدند و گشتی دشمن را وادار به عقب نشینی تا بعد از خط آبی به سمت اراضی اشغالی فلسطینی کردند.

ارتش لبنان افزود: همچنین گشتی نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل) برای تحقیق درباره نقض حریم مرزها در محل حاضر شدند. موضوع با هماهنگی نیروهای مذکور در حال پیگیری است.

در این ماموریت افسر ارتش لبنان، افسر ارتش اسرائیلی را وادار به عقب نشینی کرد و میخ آهنی را که دشمن در خارج از خط آبی کوبیده بود، کَند؛ اقدامی که مداخله نیروهای یونیفل را در پی داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۱۵ ۱۰:۱۰

نیروهای محورمقاومت دست به روی ماشه منتظر اشارۀ چشم فرماندهان عالی مقاومت هستند با اوضاع و احوال کنونی رژیم اشغالگر اسقاطیل اگر حمله ای این بار به وقوع بپیوندد اسقاطیل به عصرحجربازخواهدگشت و انشاءالله اگر این جنگ در همین ماه مبارک رمضان حادث شود به حول و قوۀ الهی کانون ادیان الهی یعنی قدس شریف را رهاسازی و آزاد خواهیم کرد چون وعدۀ الهی تخلف ناپذیر است: "فان حزب الله هم الغالبون"و از طرفی اعتقاد راسخ داریم که:"شما سران رژیم اسقاطیل 25سال آینده را نخواهید دید"..............