• شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401121309360
  • خبرنگار : 30188

همه چیز در مورد ساک دستی پارچه‌ای

همه چیز در مورد ساک دستی پارچه‌ای

در دنیای مدرن از شیوه‌های مختلفی برای تبلیغات استفاده می‌شود که برای ماندن در عرصه رقابت، هر کسب‌ و کاری باید از روش‌های مناسب استفاده کند. یکی از گزینه‌های جذاب تبلیغات در عصر حاضر بهره بردن از مزایای انواع ساک دستی است. برای جزئیات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران بگ، همه افراد در زمان‌های مختلف برای جابه‌جایی اقلام گوناگون ترجیح می‌دهند از ساک دستی با متریال‌های مختلف استفاده کنند. آیا شما از انواع متریال‌های کیف دستی‌ها و تنوع چاپ آنها اطلاعاتی در دست دارید؟ در این مطلب می‌خواهیم شما را با ساک دستی پارچه‌ای و نکات مهم خرید آن آشنا کنیم.

ساک دستی پارچه‌ای چیست؟

از انواع ساک‌ها که می‌توان از آنها برای حمل محصولات مختلف استفاده کرد، ساک پارچه‌ای است. امروزه سازمان‌های زیادی با مقایسه متریال‌های مختلف استفاده از جنس پارچه را در این زمینه مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و مشتری‌پسندتر می‌دانند.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات قابلیت بازیافت آنها است. جالب است بدانید که این ساک‌ها در ابتدا درصد پلاستیک 70 به 30 داشتند و به همین دلیل امکان بازیافت آنها وجود نداشت. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی این مسئله توسط متخصصان بررسی شد و اکنون ساک دستی پارچه‌ای قابل بازیافت تولید می‌شود.

انواع ساک پارچه‌ای

تنوع این ساک‌ها را می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلف نظیر جنس، ابعاد، نوع چاپ و ... در نظر گرفت. به احتمال زیاد شما نیز با انواع کیف پارچه‌ای تبلیغاتی در فروشگاه‌های مختلف آشنا شده‌اید. بهتر است در هر زمینه‌ای اطلاعات کاملی در دست داشت تا در مواقع نیاز خیلی سریع و آسان اقدام به خرید و استفاده کرد.

جنس این بگ‌ها را می‌توان به دو دسته پارچه متقال و اسپان دسته‌بندی کرد. از ویژگی‌های پارچه متقال باید به تحمل وزن بالا، ضخامت زیاد، راحتی در رنگ‌پذیری و چاپ، قیمت ارزان و ... توجه داشت. ماندگاری و کیفیت این متریال باعث شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل از این جنس در تولید ساک دستی پارچه‌ای خود استفاده کند.

از پارچه اسپان یا همان سوزنی برای اولین بار در آمریکا در سال 1940 استفاده شد که ویژگی‌های خاص آن باعث شد تا در کمترین زمان ممکن در کل دنیا از آن استفاده شود. تنوع رنگ و گرماژ، آب گریز بودن، آنتی باکتریال بودن، قابلیت تولید چند لایه‌ای، هزینه کمتر و از همه مهم‌تر بازیافت آسان نیز از ویژگی‌های این نوع پارچه در تولید ساک دستی است.

همه چیز در مورد ساک دستی پارچه‌ای

مزایای ساک دستی پارچه‌ای

یکی از مهم‌ترین مسائلی که مدیران فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در نظر می‌گیرند، راحتی حمل محصولات خریداری شده توسط مشتری است. رضایت از این موضوع تأثیر به‌ سزایی در جذب مشتری دارد و بگ پارچه‌ای می‌تواند این وظیفه مهم را عملی کند.

از مزایای این محصولات می‌توان به استفاده چند باره از آنها در طول روز، جابه‌جایی آسان کالاهای خریداری شده، دوام بیشتر نسبت به هم‌نوع پلاستیکی خود و ... اشاره کرد. برتری این محصول باعث شده تا در بسیاری از فروشگاه‌ها این بگ‌ها جایگزین جنس کاغذی و پلاستیکی شوند.

از دیگر مزایای آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که چاپ تبلیغات روی آن بسیار آسان است و هر کسب‌ و کاری می‌تواند لوگوی خود را به آسانی روی آن درج کند. به همین دلیل به این محصولات بگ تبلیغاتی نیز گفته می‌شود و به احتمال زیاد برخی افراد با این نام این ساک‌ها را می‌شناسند.

تجدیدپذیری این کیف‌های دستی مهم‌ترین مزیت آنها محسوب می‌شود که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌زنند. با توجه به این که ساک پارچه‌ای شفاف نیست و محصولات داخل آن دیده نمی‌شود، می‌توان برای جابه‌جایی کالاهای مختلف از آن استفاده کرد.

قیمت بگ تبلیغاتی

یکی از پارامترهای مهم برای افرادی که می‌خواهند از بگ پارچه‌ای استفاده کنند، قیمت آن است. در مقایسه با متریال‌های دیگر کیف دستی، پارچه بهترین گزینه است چرا که علاوه بر ماندگاری بالا، تجدیدپذیری و ... قیمت مناسب‌تری نیز دارد.

شما با مراجعه به مراکز تولید و چاپ این محصولات می‌توانید قیمت نهایی پک‌های مختلف را بدانید. با سفارش تیراژ بالا احتمال کاهش هزینه در این نوع محصولات وجود دارد. شما پس از استعلام قیمت از مجموعه‌های مختلف می‌توانید از سایت یاران بگ نیز استعلام بگیرید و تفاوت را احساس کنید.

خرید ساک دستی پارچه‌ای

در بسیاری از تبلیغات این موضوع مطرح است که همکاری با یک مجموعه کاربلد می‌تواند دشواری‌های راه را کنار بزند. شناخت مجموعه‌ای که تنوع ساک دستی پارچه‌ای در آن بالا است و طراحی‌های مختلفی را پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به شما کمک بزرگی باشد.

یکی از باسابقه‌ترین و برترین تولیدکنندگان انواع ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی، ایران بگ است. شما نیز می‌توانید از مزایای این مجموعه استفاده کنید و بهترین ساک دستی‌ها را برای فروشگاهتان تهیه نمایید.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات استفاده از کیف دستی‌های باکیفیت برای حمل محصولات توسط مشتری است. در این مطلب در مورد ساک دستی پارچه‌ای اطلاعاتی را برای شما ارائه دادیم. برای سفارش این محصولات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت ایران بگ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha