• پنجشنبه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401121108099
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (پنج شنبه – ۱۱ اسفند) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی جدی نماینده شیروان به رئیس جمهور: لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی توسط سازمان برنامه و بودجه.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور: لزوم اقدام در رابطه با خسارات کشاورزان ناشی از فاجعه خشکسالی، لزوم اقدام جدی درباره انتقال آب دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان، به وزیر کشور: لزوم اجرایی کردن مصوبات دو سفر اخیر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان. 

شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر علوم: ضرورت اعزام هیاتی از معاونان مربوطه به شهرستان سیرجان برای بررسی و رفع مشکلات آموزشی دانشگاه های سیرجان، به وزیر صمت: ضرورت حل مشکلات فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران برای جذب و بکارگیری در معادن و صنایع فولادی سیرجان و بردسیر، به وزیر ارتباطات: گزارش عملکرد در خصوص عملکرد ضعیف اپراتورهای تلفن های همراه. 

محمدرضا احمدی نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم حل مشکل مردم شهرستان های رشت و فومن برای دریافت وجه نقد در خودپردازها، به وزیر راه: رسیدگی و ترمیم آسفالت و تعمیر روشنایی تمام راه های استان گیلان به استان های مجاور. 

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر تعاون: لزوم تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی در درمانگاه درچه، به وزیر راه: لزوم تکمیل ساخت پل حسین آباد شهر درچه، به وزیر راه: لزوم خلع ید از صندوق بازنشستگی صبا نفت در طرح احداث سالن ورزشی خمینی شهر. 

رسول فرخی نماینده لاهیجان به رئیس جمهور: لزوم تدبیر لازم برای حل مشکل ارز و گرانی کالاهای اساسی مردم، به وزیر راه: لزوم اصلاح و رفع مشکلات مسیر حادثه خیز سنگر به سیاهکل، به وزیر امور اقتصادی: لزوم رسیدگی به کاهش ارزش پول ملی و مشکلات مردم در تامین کالاهای اساسی. 

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: لزوم تدبیر در خصوص برنامه های تیم اقتصادی دولت. 

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر راه و شهرسازی: لزوم پرداخت حقوق مهمانداران هواپیماها متناسب با شرایط سخت کاری. 

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به رئیس جمهور: لزوم حفظ ارزش های نظام اسلامی و برخورد با هنجارشکنان، به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در پرداخت اضافه کاری و کارکانه کادر درمان بیمارستان ها 

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر بهداشت: ضرورت ارتقای سطح خدمات و رفع مشکلات دسترسی و امنیت فیزیکی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمان شهر سریش آباد شهرستان قروه، به وزیر ورزش و جوانان: لزوم اصلاح، بازسازی، تعمیر و تجهیز مورد نیاز ورزشگاه شهر سریش آباد شهرستان قروه. 

رجب رحمانی نماینده تاکستان به وزیر تعاون: دلیل بی توجهی به خواسته کارکنان بهزیستی استان قزوین از عملکرد اقدامات مغرضانه و تهدیدآمیز و سوء مدیریت مدیرکل بهزیستی استان قزوین و عدم توجه و رسیدگی بهزیستی کشور به مسائل مطروحه چیست؟ 

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم کنترل گرانی و نظارت بر بازار ارز. 

مجتبی ذوالنوری نماینده قم به وزیر اطلاعات: لزوم تسریع و رسیدگی به وضعیت مسمومیت دانش آموزان استان قم. 

محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش: لزوم تسریع در رسیدگی به اجرای رتبه بندی معلمان، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تخفیف و امهال وام های کشاورزان و دامداران در شرایط بسیار سخت خشکسالی. 

روح الله ایزدخواه نماینده تهران به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: ضرورت شکایت حقوقی از کره جنوبی به دلیل عدم پرداخت تعهدات مالی خود به ایران. 

هاجر چنارانی نمایند نیشابور به وزیر صمت: لزوم چاره اندیی برای حل مشکلات مردم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha