• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401120906605
  • خبرنگار : 50134

یک مسئول اعلام کرد

پایش ۵۵۰ واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

پایش ۵۵۰ واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت:امسال ۵۵۰ واحد تولیدی توسط مشاورین کلینیک شهرک های صنعتی استان پایش شده و ۹۰ واحد تولیدی دارای مشکل و راکد به چرخه تولید بازگشتند.

شهسوار ۹ اسفند ماه در مراسم راه اندازی کلینیک آموزشی مشاوره اشتغال و کار آفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: کلینیک شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، ۹مشاوره مختلف در حوزه های مدیریتی، مهندسی و اقتصاد در ۳ محور به عنوان بازوی کمکی برای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان وارد عمل شده اند و اعتباری هم سالانه برای این امر تخصیص داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت بیکار استان ضروری است توجه و تمرکز بروی استارت آپ ها و کسب وکارهای که مبتنی بر مهارت است، افزایش یابد. 

وی با اشاره به اینکه میزان بیکاران فارغ التحصیل استان به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا بیشتر است، تصریح کرد: نیاز است کلینیک های مشاوره اشتغال و کار آفرینی در استان با همکاری از یک دیگر در راستای اشتغال و کار استان فعالیت کنند.
 
شهسوار خاطر نشان کرد: برای اولین بار یک مجموعه دانشگاهی در بحث مشاوره بصورت علمی و اصولی آن هم بصورت کلینیک در بخش اشتغال و کار آفرینی ورود کرده که یک اتفاق مهم و مؤثری است. 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تجربه ایجاد کلینیک های کسب و کار به دهه ۹۰ برمی گردد و به عنوان یک راهکار برای توسعه صنعت مشاوره کشور برنامه ریزی شده، اظهار کرد: کلینیک هایی که در جهت امر کسب و کار ایجاد می شوند باید در مسیر رسیدن به سازمان نظام کارآفرینی ایجاد شوند تا بصورت تخصصی به افراد دارای صلاحیت خاص ، مشاوره شغلی دهند. 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: برای مقابله با دغدغه بیکاری و اشتغال به ویژه در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی باید روی کسب و کارهای نوین مبتنی بر مهارت توجه ویژه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha