• دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401120805951
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سخنگوی شورای شهر اردستان:

ارائه خدمات شهرداری اردستان در نوروز چند برابر شود

ارائه خدمات شهرداری اردستان در نوروز چند برابر شود

ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای شهر اردستان گفت: با توجه به اینکه در ایام نورز شاهد افزایش چشم‌گیر مسافر و گردشگر در اردستان هستیم به شهرداری تأکید کردیم شیفت کاری نیروهای خدماتی شهرداری در ایام نوروز چند برابر شود.

معین مهدانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای شهر اردستان جلسات متعددی با سرپرست شهرداری انجام داده است و تأکید کرده‌ایم شهرداری اردستان برای نوروز امسال اقدامات متفاوت و کامل‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری اردستان برای نوروز ۱۴۰۲، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بیش از ۱۵ هزار گل و درخت در میادین، اِلمان‌ها و باکس‌های نقاط مختلف شهر با هدف ایجاد فضایی متفاوت و افزایش نشاط اجتماعی کاشته و تزیین خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر اردستان اضافه کرد: همچنین زیباسازی سیما و منظر شهری، رنگ‌آمیزی‌ها، تعویض و تقویت روشنایی میادین، بلوار و پارک‌ها و افزایش ریسه‌های نوری، جانمایی المان‌های ویژه نوروز و نصب تابلو و بنرهای معرفی نقاط مختلف شهر در محورهای مختلف از دیگر برنامه خواهد بود.

مهدانیان تصریح کرد: با توجه به آسیب‌شناسی و مشکلاتی که سال گذشته در پارک و استراحتگاه‌های اردستان وجود داشت، شورای شهر به مجموعه شهرداری تأکید کرده است امسال کمبودهای این‌گونه مکان‌ها به طور کامل برطرف شود و مسائل و موضوعات بهداشتی در پارک‌ها با حساسیت بیشتری نظارت شود.

وی گفت: با توجه به طبیعت بکر، مناطق دیدنی و تاریخی شهر اردستان پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش چهار برابری مسافر و گردشگر به اردستان باشیم. بنابراین لازم است همه واحدهای شهرداری با هماهنگی هم با ایجاد فضای مناسب به استقبال عید نوروز بروند تا مسافران و گردشگران که وارد شهر می‌شوند با خاطره خوبی اردستان را ترک کنند.

سخنگوی شورای شهر اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام نورز شاهد افزایش چشم‌گیر مسافر و گردشگر در اردستان هستیم به شهرداری تأکید کردیم شیفت کاری نیروهای خدماتی شهرداری در ایام نوروز چند برابر شود تا خدمات بهتر و شایسته‌ای به میهمانان ارائه شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha