• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401120705257
  • خبرنگار : 50201

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی خبرداد

جراحی در دریا بدون پهلوگیری کشتی

جراحی در دریا بدون پهلوگیری کشتی

ایسنا/مازندران رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی دریایی، گفت: یک بیمارستان کاملا تخصصی در ناو بندر مکران آماده شد که چندین جراحی را بدون پهلوگیری انجام می‌دهد و بدون نیاز به کشورهای دیگر کارهای پزشکی تخصصی را انجام خواهد داد.

دریادار دوم طاهر سلطان‌زاده عصر امروز در ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با اشاره به  اهمیت این همایش‌ها در جهت ارتقا سطح درمان و بهداشت نداجا، اظهار کرد: اولین دوره همایش به ابتکار امیرمداح در سال ۱۳۸۹ در بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: در کنار مسائل علمی و مقالاتی که ارائه شد نمایشگاه جانبی هم با حضور ۲۶  شرکت‌ تجهیزات پزشکی و دانش بنیان برپا شده است.

دریادار سلطان‌زاده با بیان اینکه امروز بهداشت و درمان نیروی دریایی توانایی کامل برای انجام ماموریت‌های دریایی دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی ۸۹ ناوگروه را به صورت رسمی به دریاهای دوردست راهی کرده است و در همه آن‌ها تیم پزشکی و بهداشت حاضر بوده است، نقطه عطف آن حضور تیم تخصصی پزشکی ۱۴ نفره نیروی دریایی در ناوگروه به دور دنیا است که مدت پنج ماه روی دریا هستند.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی دریایی، گفت: یک بیمارستان کاملا تخصصی در ناو بندر مکران آماده شد که چندین جراحی را بدون پهلوگیری انجام می‌دهد و بدون نیاز به کشورهای دیگر کارهای پزشکی تخصصی را انجام خواهد داد.

جراحی در دریا بدون پهلوگیری کشتی

این مسئول با تاکید بر اینکه استمرار اینگونه همایش‌ها در سطح نیروی دریایی می‌تواند به جایگاه بالایی برسد، خاطرنشان کرد: بدون وابستگی می‌توانیم علم پزشکی را به رخ دنیا بکشیم.

به گزارش ایسنا، ششمین همایش ملی طب، پیشگیری، امداد و درمان نیروی دریایی به مدت سه روز از امروز تا سه شنبه نهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha