• یکشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401120704584
  • خبرنگار : 30057

پایان تعمیرات سنتی موبایل و کامپیوتر؛

پلتفرمی که از سرقت اطلاعات در زمان تعمیر موبایل و کامپیوتر جلوگیری می‌کند

پلتفرمی که از سرقت اطلاعات در زمان تعمیر موبایل و کامپیوتر جلوگیری می‌کند

یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی پلتفرمی را پیاده‌سازی کرده است که از زمان دریافت موبایل و کامپیوتر تا تعمیرات آنها قابل پیگیری است و از این طریق از سرقت اطلاعات جلوگیری می‌شود.

الهام عیوض‌زاده، مدیر عامل این شرکت در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کردیم، گفت: فعالیت ما در زمینه تعمیرات آنلاین تخصصی موبایل و کامپیوتر است و برای این منظور اولین پلتفرم تعمیرات تخصصی موبایل و کامپیوتر را پیاده‌سازی کردیم.

وی با بیان اینکه این پلتفرم به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه می‌دهد، خاطر نشان کرد: این پلتفرم امکان پخش زنده و لایو را برای مشتریان فراهم کرده و از این طریق آنها می‌توانند کلیه مراحل تعمیر از ابتدا که دیوایس از کاربران دریافت می‌شود تا انتها یعنی دیوایس وارد شرکت و اقدام به تعمیر آن می‌شود، به صورت پخش زنده از طریق نرم‌افزار این شرکت مشاهده کنند.

عیوض‌زاده با تاکید بر اینکه هر یک از مخاطبان ما یک صفحه کاربری بر روی نرم‌افزار نصب شده در موبایل خود دارند، اظهار کرد: از این طریق مخاطبان می‌توانند کلیه فرآیند تعمیر را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

مدیرعامل این شرکت فناور با بیان اینکه از طریق این صفحه کاربری، مخاطبان می‌توانند فرآیندهای تعمیر سیستم خود را پیگیری کنند، یادآور شد: پیاده‌سازی این پلتفرم و نرم‌افزار پخش زنده ما، موجب شده تا تعمیر سیستم‌ها از حالت سنتی خارج شود؛ چرا که کارشناسان ما از طریق نرم‌افزار، به صورت ۲۴ ساعته با مشتریان در ارتباط هستند و فیلم‌های تعمیرات، ضبط و در داخل پنل کاربران قرار داده می‌شود و مشتریان می‌توانند در هر زمانی به این فیلم‌ها دسترسی داشته باشند.

این فناور ایجاد اطمینان و رضایت در مشتریان را از مزایای این پلتفرم دانست و گفت: از این طریق دیگر نگرانی مشتریان درباره سرقت اطلاعات شخصی در زمان تعمیر از بین می‌رود.

عیوض‌زاده با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی از طریق این پلتفرم آغاز شده است، ادامه داد: ما برای دریافت سیستم مشتریان، خودرویی را در نظر گرفتیم که صندوق عقب آن، شلف‌بندی شده و در داخل هر قفسه کدی قرار دارد، ضمن آنکه صندوق عقب این خودرو مجهز به سیستم دوربین است و از زمانی که سیستم مشتری دریافت می‌شود و در داخل قفسه قرار می‌گیرد، مشتریان در جریان روند انتقال سیستم به شرکت قرار می‌گیرند و زمانی که در شرکت اقدام به تعمیر می‌شود، مشتریان می‌توانند روند تعمیر را مشاهده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha