محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، گفت: ۱۲ راهدارخانه در محورهای اصلی و شریانی و ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حوزه استحفاظی استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی آماده است.
وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه های استان انجام شده است تا مسافران و زائرانی که در ایام نوروز، مسیر خراسان شمالی را انتخاب می کنند برای استراحت کوتاه و رفع خستگی از این اماکن بهره مند شوند.
مشتری اظهار کرد: به منظور ارتقای خدماترسانی به کاربران جادهای در ایام نوروز، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و وضعیت نمازخانه، رستوران، فروشگاه، راه دسترسی، فضاسازی و سرویسهای بهداشتی آن ها بررسی و رصد می شود.
وی ادامه داد: مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی برای تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات جادهای احداث شده است و با ارائه خدمات متمرکز و مناسب و دسترسی سریع کاربران جادهای به خدمات مورد نیاز، در کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بهسزایی دارد.
این مقام مسئول در ادامه از در نظر گرفتن ۹۵۰۰ صندلی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابهجایی مسافران نوروزی در استان خبر داد.
وی اظهار کرد: ۷۷۳ دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری با ۹ هزار و ۵۰۰ صندلی، برای جابهجایی مسافران طی ایام طرح نوروزی در خراسان شمالی مهیا است.
مشتری بیان کرد: ۳۸ شرکت مسافری با ۲ هزار راننده در خراسان شمالی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی افزود: جلسات هماهنگی با شرکت های حمل و نقل مسافری به منظور آماده سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا قبل از اجرای طرح نوروزی برگزار شده است.
انتهای پیام
نظرات