• جمعه / ۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401120503275
  • خبرنگار : 50084

استارت تیم شادکام مشهد برای حضور در لیگ آزادگان

استارت تیم شادکام مشهد برای حضور در لیگ آزادگان

ایسنا/خراسان رضوی تیم شادکام مشهد تمرینات خود را برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران آغاز کرده‌است.

تیم فوتبال شادکام مشهد در دومین سال تاسیس خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان به میدان خواهدرفت. شادکام که فصل گذشته با سرمربی‌گری سعید خانی در رقابت‌ها حضور یافت در این فصل هم با پیشکسوت ابومسلم به همکاری ادامه خواهدداد.

به جز محمد شادکام که مدیرعامل و مالک باشگاه است، مجتبی صحرانشین به عنوان قائم‌مقام باشگاه در لیگ ۱۴۰۱-۱۴۰۲ فعالیت می‌کند. مجید سلیمانی نیز به عنوان مدیر تیم و محمدزاده به عنوان مشاور در این تیم حضور دارند.

ترمیم کادرفنی

سعید خانی برای بهبود وضعیت تیمش تغییراتی را در لیست تیم و دستیارانش ایجاد کرد. از فصل قبل داوود دانش‌دوست و امید غلامی، پیشکسوتان باشگاه ابومسلم مربیانی بودند که این فصل هم در کادرفنی شادکام حضور خواهندداشت.

بابک‌ مصطفی‌فرخانی و دانیال حبیبی اما افرادی هستند که اعضای تازه‌وارد کادرفنی شادکام محسوب می‌شوند و به تازگی با عقد قراردادی به این تیم پیوسته‌اند.

از بازگشت بازیکنان سابق تا جذب متخصص صعود!

پس از پایان رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم فصل قبل، تعدادی از بازیکنان شادکام راهی تیم‌های دیگر شدند. حالا اما با آغاز دوباره تمرینات تیم شادکام، شاهد بازگشت این بازیکنان به جمع شاگردان سعید خانی هستیم.

حمید غلامی، آشناترین چهره در میان بازیکنان شادکام است که سابقه بازی در سیاه‌جامگان و صعود به لیگ برتر را هم در کارنامه دارد. وی فصل قبل هم چند بازی برای شادکام در نیم‌فصل دوم به میدان رفت و حالا پس از صعود با شریعت به مرحله دوم لیگ سه، به تیم سابقش بازگشته‌است.

مهمترین بازیکنی که شادکام موفق به جذبش شده اما وحید فارغ است. بازیکن مشهدی که سابقه ۵ صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد و از این حیث رکورددار است.

او با عقد قراردادی به شادکام پیوسته و پس از مدت ها به فوتبال مشهد بازگشته‌است. فارغ به جز سیاه‌جامگان، با صنعت نفت، آلومینیوم اراک، ملوان بندرانزلی، مس رفسنجان و ... نیز سابقه صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد.

سعید اصغرپور، بازیکن سابق تیم پیام نیز از دیگر بازیکنان شادکام مشهد در این فصل خواهدبود. وی از نیم‌فصل دوم فصل قبل به جمع شاگردان سعید خانی اضافه شد و حالا در آستانه آغاز مرحله دوم مسابقات لیگ سه، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

فعالیت نقل و انتقالاتی تیم شادکام همچنان ادامه خواهدداشت و در روزهای آتی مدیران این باشگاه وعده داده‌اند که بازیکنان دیگری به این تیم خواهندپیوست.

آغاز مسابقات از اسفند ۱۴۰۱؟

هنوز قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ سه برگزار نشده و طبق وعده سازمان لیگ آزادگان، ۹ اسفندماه قرعه‌کشی این مسابقات برگزار می شود.

آنطور که پیش از این اعلام شده‌بود، هفته نخست مرحله دوم لیگ ۳، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اما ممکن است این برنامه با تغییراتی مواجه شود و آغاز دور دوم لیگ ۳ به فروردین سال ۱۴۰۲ موکول شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha