• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401120403121
  • خبرنگار : 50310

استاندار لرستان:

مدیران دستگاه‌ها دو هفته فرصت دارند مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال را رفع کنند

مدیران دستگاه‌ها دو هفته فرصت دارند مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال را رفع کنند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌ها دو هفته فرصت دارند مشکلات خود برای اعطای تسهیلات اشتغال را مرتفع کنند.

فرهاد زیویار چهارم اسفند در جلسه بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه در لرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند مشکلات موجود در دستگاه تحت مدیریت خود به منظور معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات اشتغال مرتفع کنند.

وی تأکید کرد: جلسه بعدی بررسی تبصره ۱۶ قانون بودجه قبل از پایان سال برگزار شود.

زیویار ادامه داد: در این جلسه وضعیت رفع این مشکلات بررسی می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت موضوع پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای ایجاد اشتغال، اظهار کرد: مقصود این جلسه هماهنگ کردن دستگاه‌ها و ظرفیت‌های موجود به منظور پرداخت حداکثری و با برنامه تسهیلات است.

وی تصریح کرد: البته بخشی از مشکلات موجود کشوری است و باید آن‌ها را پذیرفت اما در مواردی که دستگاه‌های اجرایی استان باید زمینه را فراهم کنند انتظار می‌رود به بهترین وجه کمی و کیفی انجام شود.

زیویار همچنین با اشاره به این که جلسه تبصره ۱۶ قانون بودجه با رویکرد کلان استانی برگزار می‌شود، تأکید کرد: انتظار می‌رود مسائل جزیی‌تر قبل از جلسه اصلی باشند و اگر اختلاف نظری بین دستگاه‌ها وجود دارد به صورت نشست‌های بین دستگاهی با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی رفع و رجوع شوند.

استاندار لرستان همچنین به کارنامه قابل قبول جذب و پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور بودیم و تسهیلات خوبی به متقاضیان اشتغال پرداخت شد که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شد و در این راستا فرصت‌های شغلی قابل قبولی ایجاد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha