• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401120302355
  • خبرنگار : 50250

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دریافت نشان استاندارد در محصولات صادراتی مورد توجه قرار بگیرد

دریافت نشان استاندارد در محصولات صادراتی مورد توجه قرار بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دریافت نشان استاندارد در محصولات صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

غلامعلی حیدری سوم اسفندماه در دومین جلسه شورای عالی استاندارد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقوله استاندارد در حال حاضر جزو جدایی ناپذیر جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید ارتقای سطح کیفیت کالا و خدمات مدنظر قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: زمانی‌که برای توسعه گام بر می‌داریم باید استاندارد برای توسعه پایدار مدنظر قرار بگیرد، آرم استاندارد اطمینان بخش است، اگر استاندارد رعایت نشود، دچار مشکل می‌شویم.

وی تاکید کرد: دریافت نشان استاندارد در محصولات صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

حیدری در پایان گفت: آمادگی برای ایجاد نمایندگی سازمان استاندارد در شهرستان بروجن وجود دارد.

زمین برای احداث پژوهشگاه آب و محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شود

محمدکاظم منزوی- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث پژوهشگاه آب و محیط‌زیست در این استان، اظهار کرد: برای احداث این پژوهشگاه نیاز به زمین است که اداره‌کل راه و شهرسازی باید واگذاری زمین برای احداث این پژوهشگاه را پیگیری کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: دستورالعمل اجرایی پژوهشگاه آب و محیط‌زیست تدوین شود تا تداخلی در وظایف آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب به وجود نیاید، احداث این پژوهشگاه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان نیز مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی سال دستورالعمل و چک لیست جدید برای بازرسی‌ها از هتل‌ها، مراکز اقامتی، صنوف ارائه خدمات‌دهنده در ایام نوروز در قالب استاندارد خدمات ارائه شده است، روسای اتحادیه‌ها دعوت شوند، واحدهای صنفی باید آمادگی کامل برای این نظارت‌ها را داشته باشند.

در ادامه علی شهریارپور- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات هزینه‌ای اداره‌کل استاندارد طی دو سال گذشته از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که معادل ۵۵ درصد افزایش است.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ حدود ۱۲۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۱ به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید که تاکنون ۵۱۶ میلیون آن تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha