• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401120201643

معاون علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت فارس در تعطیلات نوروزی

تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت فارس در تعطیلات نوروزی

ایسنا/فارس در نشستی با حضور مسئولان ارشد حوزه سلامت فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهداشتی، تشخیصی و درمانی در تعطیلات نوروزی، تاکید شد.

دکتر مهرداد شریفی سه‌شنبه ۲ اسفند، در جلسه با مسئولان ارشد حوزه سلامت فارس، گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و مجموعه سلامت فارس مانند گذشته و همانند دیگر ایام سال، در طول روزهای نوروز نیز با تمام توان در خدمت مردم است.

شریفی با قدردانی از عملکرد کارکنان و مجموعه های ارایه دهنده خدمات سلامت در استان فارس، افزود: واحدهای ارایه دهنده خدمات درمانی شامل بیمارستان های دانشگاهی، خصوصی غیر دولتی و خیریه، اورژانس‌ های پیش ‌بیمارستانی و پاراکلینیک ها، با رویکرد ارایه خدمات استاندارد و به موقع در ایام نوروز فعال هستند.  

او با اشاره به فعالیت تمامی بخش‌ های تصویربرداری و اتاق عمل بیمارستان ‌های دانشگاهی به صورت شبانه‌ روزی ادامه داد: تیم ‌های مدیریتی بیمارستان ‌ها نیز در این ایام در مراکز درمانی حضور دارند.

شریفی همچنین از انجام بازدیدهای مستمر و نظارت بر عملکرد بیمارستان ‌ها و مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز خبر داد و گفت: همکاران مرکز هدایت عملیات بحران EOC و مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه‌ علوم پزشکی (MCMC) نیز در نوروز ۱۴۰۲ نیز همچون گذشته به صورت شبانه روزی فعال هستند تا هماهنگی درون و برون ‌بخشی در ایام نوروز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حضور متخصصان مقیم و دسترسی سریع به متخصصان آنکال در بیمارستان ها را دیگر اقدام صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

به گفته شریفی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به طور متوسط روزانه ۱۵۰ پزشک متخصص مقیم در رشته های زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی عمومی، داخلی و اطفال در بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور دارند.

مدیران ارشد معاونت های درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مسوولان اورژانس ۱۱۵، روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه نیز در این نشست هم اندیشی دیدگاه های خود را در زمینه راهکارهای بهبود خدمات بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha