• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401120200934
  • منبع : نمایندگی سمنان

سوگواره ملی "ملت امام حسین (ع)" در سمنان برگزار می شود

سوگواره ملی "ملت امام حسین (ع)" در سمنان برگزار می شود

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از میربانی سمنان در برگزاری اختتامیه سوگواره ملی "ملت امام حسین (ع)" در سال آینده خبر داد.

فرشید فلاح دوشنبه شب اول اسفند در آیین اختتامیه پانزدهمین سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم در تالار تئاتر شهر سمنان اظهار کرد: این سوگواره متشکل از سه سوگواره عطر سیب، اشراق و مهر محرم است و قرار است اختتامیه این سه سوگواره در سال ۱۴۰۲ به میزبانی سمنان برگزار شود.

وی با اشاره به شعار راهبردی مصوب شورای فرهنگ عمومی استان سمنان مبنی بر تبدیل استان سمنان به پایگاه تولید محتوای دینی و ارزشی برای فضای مجازی افزود: سوگواره عکس و فیلم کوتاه مهر محرم که امسال شاهد برگزاری پانزدهمین دوره آن هستیم از مهمترین فعالیت ها در تحقق این شعار راهبردی است.

وی عکس و فیلم کوتاه را زبان جهان امروز دانست و تصریح کرد: سوگواره مهر محرم از استان سمنان آغاز شده و امروز به یک کار ملی و بین المللی تبدیل شده است.

فلاح از تلاش های میثم قدس پور دبیر اجرای سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم تقدیر کرد و گفت: ایشان به دلیل عشق و ارادتی که به امام حسین (ع) ودارند و از بچه های انقلابی محسوب می شوند توانسته است در این مدت با قدرت و پشتکار این سوگواره را به این درجه برساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری سوگواره مهر محرم در دو سطح حرفه ای و عمومی گفت: ۳۰۰ هزار اثر در قالب این سوگواره در فضای مجازی رصد شده و در بخش حرفه ای نیز سه هزار اثر رسیده است که نشان از توجه به این سوگواره در سطح ملی و بین المللی دارد.

وی در این مراسم از عکاسان و هنرمندان شرکت کننده در این سوگواره و نیز مشارکت کنندگان در برگزاری سوگواره مهر محرم تجلیل کرد.

آیین اختتامیه سوگواره ملی و بین المللی مهر محرم با حضور ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، جمعی از عکاسان و هنرمندان و نیز اعضای هیات داوران و علاقه مندان به هنر عاشورایی در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار شد و ۲۰ تن از برترین های بخش های مختلف عکس و فیلم کوتاه این سوگواره معرفی و تجلیل شدند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha