• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401113022416
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه:

رقابت‌ تیم‌ها نزدیک است/ هنوز به صعود امیدواریم

رقابت‌ تیم‌ها نزدیک است/ هنوز به صعود امیدواریم

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه پس از سقوط تیمش به رده پنجم جدول گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال، اظهار امیدواری کرد که این تیم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

منصور محمودی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فاصله حدود چهار هفته تا پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال، اظهار کرد: متاسفانه تیم ما در بازی شب گذشته(شنبه) خود برابر تیم عقاب نیروی هوایی نتیجه را واگذار کرد تا به این ترتیب یک پله در جدول سقوط کنیم و در جایگاه پنجم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها در گروهی بسیار سخت قرار گرفته‌ایم که حریفانی قدرتمند در آن هستند و هرکدام از آنها از شروع نیم فصل دوم تلاش کرده‌اند تا جزو دو تیمی باشند که به مرحله پلی آف رقابت‌ها صعود می‌کند.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: در سایه این رقابت‌های سخت و فشرده، تیم های حاضر در گروه سوم با امتیازاتی بسیار نزدیک به هم قرار گرفته‌اند و این مسئله باعث شده تا پیش بینی اینکه از این 9 تیم کدام دو تیم  به دور بعد صعود می کنند، دشوار باشد.

وی با بیان اینکه برای صعود تیمش به دور بعد رقابت‌ها هنوز امیدوار است، اعلام کرد: همانطوری که تیم شاهین در نیم فصل اول رقابت‌ها تیمی بسیار جنگنده و قدرتمند ظاهر شد و تا جایگاه دوم جدول هم رسید، در چهار بازی پیش رو هم تلاش می‌کنیم تا پیروز زمین باشیم.

محمودی در ادامه به برخی مشکلات تیمش هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه مصدومیت تعدادی از بازیکنان باعث شده تا از ظرفیت تمام تیم برای بازیهای اخیر استفاده نکنیم و شاید این یکی از دلایل افت تیم باشد.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر تیم ما در حال بازی کردن در یک سطح حرفه‌ای از فوتسال است و قطعا بازیکنانمان باید امکانات و تجهیزات مناسبی برای اینکه مقابل حریفان قدرتمند قرار بگیرند را در اختیار داشته باشند، اما متاسفانه به دلیل اینکه هیچ پشتوانه‌ای نداریم، شرایطمان اکنون اینگونه نیست، چرا که در کرمانشاه نگاه مثبتی به فوتسال وجود ندارد.

تیم شاهین کرمانشاه تا پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، 12 بازی انجام داده که در شش بازی پیروز، یک بازی مساوی و در پنج بازی هم شکست خورده است.

این تیم در حال حاضر با 19 امتیاز در جایگاه پنجم جدول گروه خود قرار دارد و برای اینکه به  دور بعد رقابت‌ها صعود کند، باید جزو دو تیم صدر جدول باشد.

تیم شاهین کرمانشاه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، پنجشنبه این هفته در سالن قمر بنی هاشم(ع) کرمانشاه میزبان تیم فولاد بوتیای ایرانیان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha