• شنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401112921582
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده مقام معظم رهبری در مراسم جشن عید مبعث تاکید کرد؛

لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی

لزوم الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و حاکمیت اخوت در جامعه اسلامی

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب سلامی و جشن ۴۴ سالگی آن ثمره وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی، حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) بود.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان امروز شنبه ۲۹ بهمن، در مراسم جشن عید مبعث در محل مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: مردم کشور و به خصوص سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲بهمن‌ماه حضوری حماسی و پرشور داشتند که نشان داد خواب‌های آشفته استکبار جهانی در خصوص نظام اسلامی ما تعبیر نخواهد شد و این حضور پر شور مردم جای قدردانی دارد و امیدواریم ما مسئولان توفیق خدمت به این مردم عزیز، نجیب، شریف و صبور را داشته باشیم.

آیت‌الله محامی بیان کرد: امت اسلامی در همه دوره‌ها به خصوص دوران کنونی نیازمند درس گرفتن از پیامبر اکرم(ص) می‌باشد و باید سنت و سیره او را به دستی شناخته و تلاش کنیم در مسیر او گام برداریم.

وی ادامه داد: حضرت محمد(ص) در اوج قله است و ما نمی‌توانیم به او برسیم اما باید تلاش خود را به کار گرفته و راه او را دنبال کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: خداوند متعال جامعه اسلامی را امت واحده خوانده است و بر این جهت تاکید دارد و نه تنها از دعوا و درگیری منع کرده بلکه بالاتر از آن تاکید داشته که باید برادرانه در کنار یکدیگر زندگی کنید و اخوت بین شما حاکم باشد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: هر زمانی که چنین فضایی در جامعه حاکم بود رشد و پیشرفت داشتیم و در مقابل هر زمانی که درگیری و نفاق بود دچار آسیب شده‌ایم.

آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب سلامی و جشن ۴۴ سالگی آن ثمره همان وحدت، اتحاد، یکدلی، یکرنگی، حاکمیت اخوت و نیز الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) بود.

وی اظهار داشت: مسئولان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پای عملکرد خود نگذارند از این جهت که مردم از عملکرد ما گلایه و مطالبه دارند اما بر اساس عشق به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و خون شهدا به صحنه آمدند که چنین چیزی حجت را بر ما تمام کرده و مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و باید با تلاش مضاعف خدمت بی منت بیشتری به مردم داشته باشیم و خودمان را مدیون مردم، شهدا و خانواده‌هایشان بدانیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha