• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112620416
  • منبع : نمایندگی سمنان

برگزاری سمینار تازه‌های سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

 برگزاری سمینار تازه‌های سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

ایسنا/سمنان مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی سمنان از برگزاری سمینار تازه‌های سرطان پستان با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در سالن دانش مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر خبر داد.

دکتر امیر مولایی ۲۶ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: سرطان پستان در صدر سرطان‌ها در بین زنان قرار دارد.

دکتر امیر مولایی با اشاره به اینکه این سمینار با شرکت بیش از ۶۰ نفر و با همکاری گروه جراحی و مرکز آموزشی  درمانی و پژوهشی کوثر به صورت حضوری برگزار شد، گفت: سخنرانان این برنامه دکتر حمیدرضا همتی فوق تخصص توراکس، دکتر امیر مولایی فوق تخصص جراحی پلاستیک، دکتر فرحناز قهرمانفرد فوق تخصص خون و هماتولوژی، دکتر ستاره سلطانی و شهرزاد ایزدی متخصصین جراحی عمومی، دکتر معصومه مسعودیان متخصص رادیوتراپی و دکتر سمیرا همتی متخصص رادیولوژی بودند.

وی افزود: سخنرانان متناسب با تخصص خود پیرامون علائم و روش‌های تشخیص سرطان پستان، نحوه انتشار و غربالگری، نقش رادیولوژی در تشخیص سرطان، آنکولوژی و جراحی در سرطان و بازسازی برست به ایراد سخنرانی پرداختند.

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه افزود: متخصصان زنان، جراح عمومی، داخلی، پزشکان عمومی، پرستاران، ماماها و ... گروه هدف این برنامه آموزشی بودند.

دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از از برگزاری اختتامیه دوره آموزشی تریاژ چهار سطحی کلان منطقه آمایشی قطب شمال کشور در این دانشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد برگزار دوره های مرتبط با خدمات مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی کمک بزرگی به کارشناسان تریاژ تلفنی در ارائه مشاوره های لازم به مددجویان می کنند.

دکتر کامران قدس ادامه داد: زمان دریافت خدمات در اورژانس پیش بیمارستانی نقش کلیدی و مهمی دارد عنصری که ثانیه های آن باعث نجات جان یک تن و یا کاهش آسیب های وارده می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این دوره آموزش با شرکت ۴۰ نفر از کارشناسان تریاژ تلفنی از دانشگاه های سمنان، مازندران، گلستان، گیلان، شاهرود و بابل برگزار شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha