• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401112620316
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند

تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه جبهه استکبار از ولایت و روحانیت وحشت دارد، گفت: تلاش دشمن برای ضربه زدن به عمود خیمه انقلاب در اغتشاشات اخیر ناکام ماند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» ، امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن، در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله حیدری ایلامی و یادواره ۱۳ شهید روحانی استان ایلام در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاونین استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، روحانیون استان و مردم برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان، اظهار کرد: روحانیت اصیل و انقلابی برای اعتلای مکتب اسلام و تداوم نهضت امام حسین(ع) در طول تاریخ خوش درخشیدند و از مصادیق آن شهدای دوران مشروطیت تا به امروز است.

وی با اشاره به رشادت شهدای روحانی استان در دوران انقلاب اسلامی به نقش ویژه آیت الله حیدری ایلامی پرداخت و اظهار داشت: این روحانی مبارز و انقلابی در دوران سخت مبارزه با طاغوت و استکبار و همچنین در دفاع از حریم و امنیت و ناموس این کشور سر از پا نشناخت و با گروهی از مردم انقلابی استان در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‌های حق شتافتند و افتخار آفریدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون همواره روحانیت پیشتاز بوده است، افزود: دشمنان تلاش کردند این نور را خاموش کنند اما این نور همچنان در حال تلألو بوده و محو شدنی نیست.

بهرام‌نیا با اشاره به طراحی دشمنان برای اغتشاش و ناامنی و آشوب در کشور نیز گفت: دشمن عمود خیمه را نشانه گرفته است، دشمنان از ولایت و روحانیت وحشت دارند، آن چیزی که می تواند تار و پود نظام استکبار را بلرزاند و از بین ببرد، روحانیت است که رأس این روحانیت، رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha