• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401112620152
  • خبرنگار : 50513

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

دانش‌آموزان پیشران انقلاب اسلامی هستند

دانش‌آموزان پیشران انقلاب اسلامی هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: نسل جدید در جامعه پیچیده‌ای که امروز ترکیبی از ماشین، فضای الکترونیکی و فضای مجازی و... است به راحتی تعامل و زندگی می‌کنند.

علی اسماعیلی ظهر امروز (۲۶ بهمن ماه) در همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه بهمن ماه، ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب، نشانگر این است که نسل‌های جدید انقلاب همچنان پشتیبان و علاقه‌مند به نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه از جمله سرمایه‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، سرمایه انسانی خصوصا نسل جوان است، تصریح کرد: منابع انسانی برای مدیریت حائز اهمیت است. دانش‌آموزان به عنوان منابع اصلی، توانمند و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی هستند و خصیصه‌های خوبی دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه نسل جدید در جامعه پیچیده‌ای که امروز ترکیبی از ماشین، فضای الکترونیکی و فضای مجازی و... است به راحتی تعامل و زندگی می‌کنند، ادامه داد: خوشبختانه نسل جدید توانایی تعامل را در این جهان پیچیده دارند؛ این تعامل و توانمندی ظرفیت تاثیرگذاری بسیاری را دارد اما همین بحث توانمندی و قدرت دانش‌آموزان مورد توجه بسیاری از دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ما میراث‌دار حکومت عدل الهی و شیعه هستیم، متذکر شد: دشمنان از هر توطئه‌ و فتنه‌ای برای براندازی استفاده می‌کنند. دشمنان برای جامعه اسلامی و نسل جوان برنامه دارند و می‌خواهند از این سو به نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند؛ اما همه برنامه‌های آنها به بن‌بست می‌خورد؛ چرا که مردم و جوانان آگاه و با بصیرت هستند.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان پیشران انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه توانمندی‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی جامعه اگر امروز به درجه قابل توجهی رسیده است یقینا نیازمند همراهی دانش‌آموزان در آینده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha