• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112620101
  • منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان

مدیر عامل بسیج ذوب‌آهن؛

آینده‌ روشنی را برای ذوب‌آهن رقم می‌زنیم

آینده‌ روشنی را برای ذوب‌آهن رقم می‌زنیم

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن گفت: باید با هوشیاری در حوزه‌هایی همچون  پدافند غیرعامل، افزایش تولید، تأمین پایدار مواد اولیه، و فروش هدفمند تلاش همگانی و جهادی صورت گیرد.

مهدی کوهی در دیدار با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان  ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر، اظهار کرد: حضور باشکوه و حماسه آفرین ملت بزرگ ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی افزود: باید با هوشیاری در حوزه‌هایی همچون پدافند غیرعامل، افزایش تولید، تأمین پایدار مواد اولیه، و فروش هدفمند تلاش همگانی و جهادی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، نقش بسیج در عرصه‌های مختلف  اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم دانست و گفت: همان‌طوری که در دوران دفاع مقدس،  بسیج حماسه آفرید، فرهنگ بسیجی و از خودگذشتگی بسیجیان متخصص تا کنون کم‌هزینه‌ترین پروژه‌های مهم صنعتی و اقتصادی دانش‌بنیان در سطح کشور و شرکت ذوب‌آهن اصفهان را محقق کرده است.

کوهی با تأکید بر اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان در ساخت قطعات صنعتی در ذوب‌آهن اصفهان، تصریح کرد: مولدسازی دارایی‌ها از مباحث مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم در کوتاه مدت، سرمایه و پروژه‌ها را به تولید و نتیجه نهایی برسانیم.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، دانش‌بنیان و مهندسی معکوس، منشور ذوب‌آهن است و در این خصوص از طرح و اجرای پروژه‌های دانش‌بنیان و ساخت داخل، توسط بسیجیان متخصص شرکت نیز استقبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن با تأکید بر به کارگیری همه ظرفیت‌های بسیج، توجه به نسل جوان شاغل در شرکت را یادآور شد و گفت: با توجه به افتخار بازنشستگی تعدادی از همکاران در ماه‌های آینده، توجه به کارشناسان شرکت و جوان‌گرایی و جانشین پروری نیز از برنامه‌های مورد نظر خواهد بود.

در ابتدای این جلسه سرهنگ مختاری، فرمانده بسیج شرکت ذوب‌آهن ضمن قدردانی از توجه و حمایت مدیریت عالی شرکت از بسیج، بخشی از فعالیت و مأموریت‌های صورت گرفته را بیان کرد و گفت: توانمندی‌های بسیج ذوب‌آهن برای انجام پروژه‌های توسعه‌ای همانند گذشته در خدمت اعتلای این شرکت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha