• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401112418331
  • خبرنگار : 50444

تأکید شهردار مرکز استان به دستگاه‌های اجرایی:

حفاری های شهری در بجنورد تا نیمه اسفند به اتمام برسد

حفاری های شهری در بجنورد تا نیمه اسفند به اتمام برسد

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: حفاری در بجنورد از اواسط ماه آینده ممنوع می شود و از دستگاه های اجرایی انتظار می رود اقدامات عمرانی خود را پیش از آن به پایان برسانند.

جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات پرکاری کانال ها و مرمت معابر بسته به شرایط جوی در آخرین ماه سال شدت می‌گیرد و به رسم هر سال به منظور مدیریت معابر شهری، حفاری کانال ها از نیمه اسفند ماه ممنوع می شود و تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در همراهی با مدیریت شهری خدماتشان را تا قبل از ۱۵ اسفند ماه به اتمام برساند؛ در غیر این صورت ادامه کار به بعد از تحویل سال نو به تاخیر خواهد افتاد.

وی افزود: در اجرای طرح بهسازی معابر، اکیپ های متعددی از عمران شهری را در نقاط مختلف به کار می گیریم و با اولویت معابر اصلی و پر تراکم شهری در هسته مرکزی شهر، مبادی ورودی و معابر اصلی، عملیات بهسازی و مرمت را اجرا می‌کنیم.

حمیدی ادامه داد: امسال نیز در ادامه خدمات عمرانی طی یک سال گذشته، در نظر داریم حجم قابل توجهی  از معابر را برای تردد ایمن و راحت شهروندان عزیز و مسافران نوروزی بهسازی کنیم.

تردد در معابر درون شهری بجنورد روان است

شهردار بجنورد همچنین درخصوص نزولات آسمانی طی روزهای گذشته، بیان کرد: به همت همکارانم در معاونت خدمات شهری و سایر بخش ها، تردد در معابر درون شهری بجنورد روان است.

وی افزود: در خصوص دیشب نیز از اولین ساعات بارش برف، تمامی عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری درحال آماده باش قرار گرفتند و بطور همزمان، ماشین های سنگین کیسه های مخلوط شن و نمک بارگیری کردند تا درصورت نیاز و اضطرار در معابر مورد استفاده قرار بگیرد.

حمیدی افزود: با تغییر در شرایط جوی بعد از اتمام بارش برف، نیاز به بازگشایی و نمک پاشی معابر مرتفع شد و عملا نیاز به نمک پاشی بوجود نیامد و از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه، روند امور به روال عادی شهرداری بازگشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha