• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401112317765
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان:

مهارت‌های کاربردی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برنامه‌ریزی شده است

مهارت‌های کاربردی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برنامه‌ریزی شده است

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: مهارت‌های کاربردی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برنامه‌ریزی شده است.

حشمت‌اله معتمدی در نشست تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان که امروز ۲۳ بهمن‌ماه برپایه آموزش‌های مهارتی اشتغال‌آفرین صورت گرفت، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تغییر رویکرد داشته و برای همه اقشار جامعه از جمله اقشار مهم دانشجویان و دانش‌آموختگان، آموزش و ارتقای مهارت‌های کاربردی در راستای ایجاد اشتغال پایدار را برنامه‌ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: با گسترش همکاری بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان و دانشگاه لرستان، بایستی همگرایی در راستای ارتقای کیفی خدمات مشترک به جامعه هدف به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان، گسترش یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان خاطرنشان کرد: موضوع کارورزی دانشجویان و ارتباط دانشگاه با صنعت از جمله موضوعات مهمی است که بایستی در این‌گونه همکاری‌ها برپایه مهارت‌افزایی، افزایش یابد.

معتمدی اضافه کرد: برای ارتقای اثرگذارتر کارگاه‌های مهارت‌آفرین بایستی از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه لرستان استفاده شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت و توانمندی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه لرستان برای ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بهره‌گیری شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان ادامه داد: توانمندی‌های اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه لرستان بایستی به اشتراک گذاشته و از تجربیات همدیگر برای ارتقای آموزش‌های مهارتی و کاربردی جامعه استفاده شود.

معتمدی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این نوع همکاری‌ها و انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها، این است که اشتغال دانش‌بنیان، مهارت‌محور و پایدار در جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

گفتنی است در این نشست مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و رضا آساره، رئیس گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه لرستان، گزارشی از زیرساخت‌ها، توانمندی‌ها، تجهیزات و امکانات مختلف دانشگاه در راستای گسترش همکاری‌های دوجانبه، ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha