• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112217027
  • منبع : نمایندگی سمنان

/ایران استوار؛ ۴۴سال افتخار/

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان با صدور بیانیه مشترکی از حضور چشمگیر مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان طی اطلاعیه مشترکی به تمجید از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی امروز ۲۲بهمن در شهرستان های هشتگانه این استان پرداختند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان در این بیانیه از مردم غیور و انقلابی استان در خلق تصویری ناب از همدلی، غیرت و همدلی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر کردند.

   در ادامه این بیانیه آمده است:

 «دهه ی مبارک فجر»، جلوه گاه حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی آزاده و سرافراز است که در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای والامقام، مشتاقانه به خیابانها آمده و ندای آزادی خواهی و حق طلبی، سر دادند. 

 در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از ۴۴ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب اسلامی ایران، بر خود می بالیم و مباهات می نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمند تر از گذشته و درخشنده تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت خواهی ملت های رنج کشیده ی جهان را روشن ساخته است.

 بی شک حضور بی نظیر و سراسر شعور آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار سنگین مسئولیت را بر دوش مسئولان و دلسوزان نظام سنگین تر نموده و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات، مصمم تر می نماید. 

 اینجانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آئین راهپیمایی پر شکوه یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند متعال، عزت شما و سلامت رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای " مد ظله العالی"، ریاست محترم جمهور" حضرت آیت الله دکتر رئیسی و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب را خواستاریم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha