• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401112116493
  • خبرنگار : 50167

در  دهمین روز از ایام‌الله دهه فجر محقق شد

افتتاح پروژه‌های عمران شهری زنجان

 افتتاح پروژه‌های عمران شهری زنجان

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: پاسخ به مطالبات مردم در راس امور قرار دارد و اولویت‌بندی طرح‌ها نیز بر این اساس انجام می‌گیرد.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۲۱ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، در رابطه با پروژه‌های دهه فجر شهرداری زنجان، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی و اولویت‌های موجود، پروژه‌های متعددی در زمینه پروژه‌های نیمه‌کاره و جدید مورد هدف قرار گرفت و همه اهداف تعیین شده در شهرداری زنجان امروز محقق شده است.

وی در رابطه با مطالبات مردمی در خصوص تفرجگاه شهری در زنجان، افزود: با توجه به مطالبات مردمی، احداث تفرجگاه ملت و اشراق را از آبان‌ماه امسال آغاز کردیم و اکنون رو به اتمام بوده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این مسئول در رابطه با پروژه آسفالت معابر زنجان، تصریح کرد: در بیش از ۷۰ معبر اصلی زنجان آسفالت‌ریزی داشته‌ایم و ۱۱۳ هزار تن آسفالت مکانیزه و ۴۷ هزار تن آسفالت دستی در سطح خیابان‌ها و معابر استان زنجان ریخته شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در حوزه عمران‌ و آبادانی شهر، یک مطالبه عمده شهری، کف‌سازی بازار سنتی زنجان بود که تاکنون ۱۰ هزار کف‌سازی بازار و معابر اطراف انجام شده است، گفت: کف‌سازی بازار بزرگ زنجان و معابر اطراف از میدان میوه‌فروش‌ها، راسته امامزاده، ادامه کوچه باشگاه و کوچه‌های اطراف و غیره انجام شده است.

فیروزفر با اشاره به افزودن ۱۰۲ دستگاه به ناوگان حمل‌ونقل شهری در شهر زنجان که ۴۱ دستگاه اتوبوس با کمک یارانه‌ای دولت خریداری شده و ۱۲ دستگاه تحویل داده شده است، اظهار کرد: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از محل عرضه اوراق مشارکت تقریبا آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه ۶۳ پروژه رفع آب‌گرفتگی معابر شهری زنجان امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: مکانیزاسیون جمع‌آوری زباله زنجان با نصب یک هزار مخزن زباله شهری در سطح شهر در حال اتمام بوده و ایستگاه هفتم آتش‌نشانی زنجان در مردادماه امسال به بهره‌برداری رسید و تجهیزات آتش‌نشانی به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تامین شده است.

این مسئول، بهبود ترافیک شهری و زیباسازی شهری را از جمله اولویت‌های شهرداری زنجان در سال آتی دانست و تصریح کرد: پروژه بزرگ ساماندهی مسیر آرامستان با ۴ تقاطع غیرهمسطح در سال آتی خواهیم داشت و در پروژه سبزه‌میدان در سال گذشته حدود ۹۰ میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha