• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401112016052
  • خبرنگار : 50310

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خبر داد: 

افتتاح ۲ پروژه حوزه سلامت با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در الیگودرز

افتتاح ۲ پروژه حوزه سلامت با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در الیگودرز

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از افتتاح ۲ پروژه حوزه سلامت با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

محمد خدابخشی بیستم بهمن در حاشیه سفر استاندار لرستان به شهرستان الیگودرز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چندین پروژه با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستان به بهره‌برداری رسید که ازجمله آن می‌توان به مرکز دیالیز و مرکز غربالگری سرطان اشاره کرد که جمعاً برای آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه آبرسانی به چند روستا با هزینه ۱۱ میلیارد تومان، پارک بانوان الیگودرز با هزینه ۱۱ میلیارد تومان که مجوز ماده ۲۱ و واگذاری زمین برای یک مجتمع تفریحی و گردشگری نیز برای بانوان گرفته شده از پروژه‌های ماست که توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود و وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در شهرستان پروژه را تأیید کردند.

خدابخشی افزود: بخشی از پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شده ازجمله گلخانه صنعتی الیگودرز که دولت و مجلس به حمایت از بخش خصوصی اهتمام دارند و ما نیز به عنوان نمایندگان دولت و ملت در استان از این بخش حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از دهه فجر نیز پروژه‌هایی مانند شش مورد پروژه در حوزه بهداشت و درمان، ۱۹ کیلومتر جاده در حوزه راهداری و اهدا ماشین‌آلات و ارتقاء راهداری شهرستان افتتاح شدند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برخی از پروژه‌ها را در اولویت قرار داده و در سفر رئیس جمهور به استان در اولویت قرار گرفتند روند خوبی دارند که در حال انجام هستند، برخی وارد فاز اجرایی شده و برای برخی نیاز است رایزنی‌های بیشتری انجام دهیم.

خدابخشی تصریح کرد: همچنین ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد که باید همراه با استاندار برای جذب نیروی انسانی این ساختمان کمک کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha