• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111915234
  • خبرنگار : 30188

3 نکته‌ای که نباید در مورد دزدگیر ارزان قیمت منزل بدانید!

3 نکته‌ای که نباید در مورد دزدگیر ارزان قیمت منزل بدانید!

سرقت متعدد با روش‌های مختلف از منازل امروزه شما را هم نگران کرده است؟ شما به عنوان صاحب‌خانه یا مدیر یک ساختمان برای امنیت ساختمان‌تان چه کارهایی را انجام داده‌اید. کارشناسان زیادی راجع به اهمیت خرید و نصب دزدگیر منزل اشاره کرده‌اند اما کمتر کارشناسی راجع به نکاتی که نباید در مورد دزدگیر ارزان‌ قیمت منزل بدانیم صحبت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از کارشناس دزدگیر اماکن ارتباط نماگستر، بسیاری از کارخانه‌ها و افراد فروشنده نکاتی را در مورد دزدگیر ارزان قیمت نمی‌گویند اما ما به شما رموز دزدگیر اماکن ارزان قیمت را می‌گوییم.

مهمترین مشکل، نصب دزدگیر ارزان قیمت است

نصب دزدگیر ارزان قیمت هزینه‌ی کابل‌کشی زیادی دارد و در واقع همان هزینه‌ی دزدگیر بی‌سیم را در واقع پرداخت کرده‌اید؛ در ضمن خرابی و زیبایی منزل یا ساختمان‌تان را نیز در نظر بگیرید میزان خرابی در دزدگیر با سیم بیشتر از دزدگیر بی‌سیم می‌باشد.

امکانات کم دزدگیر اماکن ارزان قیمت

از جمله امکاناتی که دزدگیر ارزان قیمت ندارند قابلیت دریافت پیامک و سنسور مختلف می‌باشد اما دزدگیر جی‌ ام‌ کا با قیمت مناسب مثلاً دزدگیر جی ام کا 910 دارای سه عدد رله جهت کنترل وسایل برقی می‌باشد اما دزدگیر ارزان بی‌کیفیت این امکانات را ندارند.

نداشتن بیمه دزدگیر

دزدگیر ارزان دارای بیمه نیستند اما به طور مثال دزدگیر جی ام کا که البته قیمت گرانی هم ندارد دارای بیمه‌نامه سرقت بیمه ایران می‌باشد.

دزدگیر منزل چی بخرم؟

با توجه به مطالب بالا شاید برایتان سؤال شده که پس من برای دزدگیر ساختمان چه دزدگیری بخرم؟ کارشناس ارتباط نماگستر جواب این سؤال را اینگونه می‌دهد که به نظرش با 15سال سابقه‌ای که در حوزه دوربین مداربسته و دزدگیر داشته، برند جی ام کا و برند کلاسیک برندهای خوبی هستند و با توجه به این که خرید دزدگیر اماکن جی ام کا دارای بیمه‌نامه ایران هستند و اکثرشان سیم‌کارتی هستند به راحتی هر جا که باشید تماس تلفنی و پیامک سرقت را خواهید داشت و همچنین نصب این دزدگیر زمان کمی می‌برد و هزینه‌ی کمی دارد.

3 نکته‌ای که نباید در مورد دزدگیر ارزان قیمت منزل بدانید!

خوب وقت آن است که بدانیم از کجا دزدگیر بخریم؟ خیلی‌ها سراغ سایت‌هایی مثل ترب و دیجی کالا می‌روند اما ما به شما توصیه می‌کنیم سراغ این سایت‌ها نروید چون این سایت‌ها خودشان ضمانت و پشتیبانی ندارند و نصب را هم انجام نمی‌دهند اما فروشگاه ارتباط نما گستر برای خرید دزدگیر اماکن در 15 سال گذشته برای 1000 تا کارخانه و خانه و آپارتمان دزدگیر را فروخته و نصب کرده و اگر می‌خواهید رضایت مشتری‌ها و قیمت‌های فوق‌العاده آن را ببینید حتماً سری به سایت‌شان بزنید.

ارتباط نماگستر با بیش از 1000 پروژه در حوزه سیستم حفاظتی و نظارتی و بیش از 10 کارشناس و نصاب دزدگیر اماکن همگی دارای گواهی حسن انجام و مدرک معتبر فنی حرفه‌ای دارای مجوز از قبیل نماد اعتماد و گواهی کسب و کارهای مجازی و گواهی معتبر از اتحادیه کسب و کارهای حفاظتی تهران می‌باشد.

منبع : ارتباط نماگستر

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha