• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401111915118
  • خبرنگار : 50212

رئیس هیئت بدنسازی شهرستان:

ظرفیت میزبانی برگزاری مسابقات بدنسازی کشوری در ساوه وجود دارد

ظرفیت میزبانی برگزاری مسابقات بدنسازی کشوری در ساوه وجود دارد

ایسنا/مرکزی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام ساوه با اشاره به برگزاری موفق مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی این شهرستان گفت: ساوه از ظرفیت لازم برای میزبانی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برخوردار است.

دکتر حمیدرضا ثمری خلج در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات استانی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی شهرستان ساوه برگزار شد.

وی در ادامه با تشریح روند برگزاری این مسابقات اظهار کرد:  مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های استان مرکزی، انتخابی تیم ملی، در روزهای پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه و جمعه ۱۴ بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) با حضور ۲۶۱ ورزشکار در قالب ۳۸ باشگاه در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک بادی کلاسیک، باد بیلدینگ با کیفیت بسیار عالی و با حضور روسای فدراسیون‌های مختلف و مقامات ورزش کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات به نفرات برتر اوزان مختلف جوایز ارزنده، حکم و مدال اعطا شد و تیم‌های شرکت‌کننده حکم و کاپ توزیع شد. در این مسابقات تیم‌هایی از اراک، ساوه، خمین، فراهان، محلات و شازند حضور داشتند که در نهایت تیم‌های اول تا سوم و اورال‌ها مشخص شدند.

ثمری خلج بیان کرد: در این مسابقات باشگاه تخت جمشید ساوه عنوان مقام اول مجموع تیمی، باشگاه امپراطور ساوه مقام دوم مجموع تیمی و باشگاه آکادمی فلاح مقام سوم مجموع تیمی را کسب کردند. همچنین بهروز سلیمانی، اورال بادی بیلدینگ بزرگسالان قهرمان قهرمانان، ایمان کبیری اورال بادی کلاسیک بزرگسالان قهرمان قهرمانان و میثم محمدی اورال فیزیک بزرگسالان قهرمان قهرمانان و حمید کمیزی اورال فیزیک کلاسیک قهرمان قهرمانان را کسب کردند.

وی با تاکید بر رکوردشکنی ساوه در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و تمجید رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، از  کسب قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاههای ساوه در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی اظهار کرد: حضور روسای فدراسیون در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی شهرستان ساوه و استقبال بی نظیر قهرمانان از مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی در ساوه و همدلی و اراده جمعی اعضای هیئت بدنسازی این شهرستان و مسئولین موجب موفقیت بی‌نظیری برای ساوه شد.

ثمری خلج با بیان اینکه حضور حامیان ورزش در مسابقات نشان از علاقه مندی شهروندان ساوجی به این رشته ورزشی داشت و موجب شد تا کیفیت مسابقات در سطح بالایی برگزار شود، تصریح کرد: تیم‌های باشگاه های ساوه در این مسابقات خوش درخشیدند که نشان از استعداد بالای ورزشکاران ساوجی دارد. حضور فعال ۶۰ باشگاه ورزشی گویای ظرفیت بی‌نظیری رشته ورزشی در شهرستان ساوه است که لازم است با حمایت مسئولان این رشته ورزشی توسعه و تقویت شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ساوه همچنین آمادگی ساوه برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در سال آینده به رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اعلام و پیشنهاد کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون در حاشیه برگزاری مسابقات در خصوص برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری و سمینارها را در کمیته های مختلف شهرستان ساوه قول مساعد داد تا سطح علمی و دانش مربیان این شهرستان به نحو شایسته ارتقا یابد، همچنین میزبانی شایسته شهرستان ساوه از این مسابقات موجب شد تا رئیس فدراسیون با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری عالی این مسابقات به میزبانی ساوه تقدیر و تشکر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha