• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401111814016
  • خبرنگار : 50444

در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در پتروشیمی خراسان مطرح شد؛

عزت ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان

عزت ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان

ایسنا/خراسان شمالی آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و مدیران و کارکنان پتروشیمی خراسان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، همزمان با آغاز چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب‌اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزار درآمد و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطالبی در خصوص نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل محمدی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت این ایام خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی، خون جوانان زیادی برای حفظ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده که ضرورت دارد همه ما امانتدار خوبی برای حفظ و حراست از پرچم باشیم و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، راه شهدا را ادامه دهیم.

وی ویژگی های نظام جمهوری اسلامی را همسنگ حکومت امیر مومنان علی (ع) بیان کرد و افزود: حکومت امیرالمومنین علی (ع) دارای ۳ ویژگی بود که ندادن امتیاز به سود جویان، ایجاد تغییر و تحول و مبارزه با برتری جویی در حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز کاملا مشهود است.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین محمدی، در حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز یک سری امتیازات مخصوصِ برخی کشورها نظیر انگلیس و آمریکا حذف شد و نظام، در برابر تمامی هجمه ها و ترور دانشمندان و انقلابیون ایستاد و مقاومت کرد تا امروز ایران عزت و اقتدار داشته باشد.

وی معتقد است عزت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان است.

محمدی اظهار کرد: برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، خون های بسیاری دادیم و امروز این پرچم زیر سایه پرچم ولایت است.

در پایان مراسم نیز با سرود جمهوری اسلامی ایران، پرچم شکوهمند کشورمان به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha