• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401111209708
  • خبرنگار : 71592

هشدار حماس و جهاد به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم حملات به اسرای زن

هشدار حماس و جهاد به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم حملات به اسرای زن

منابع موثق فلسطینی تأکید کردند که حماس و جهاد اسلامی به میانجی‌های مصر و سازمان ملل اطلاع داده‌اند که حمله به زنان اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، اوضاع منطقه را منفجر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، این منابع گفتند، گروه‌های مقاومت فلسطین تهدیدات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه زنان اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگر را از نزدیک رصد می‌کنند که ممکن است با توجه به اعلام ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره تشدید اقدامات علیه زندانیان فلسطینی گسترش یابد.

بن گویر ادعاهای افراط گرایان در دولت رژیم صهیونیستی را تکرار کرد مبنی بر اینکه به زندانیان فلسطینی حقوق بیش از حد داده می‌شود.

در پی اقدام اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به سرکوب گسترده و حمله به زنان اسیر فلسطینی در زندان دامون، زندانیان فلسطینی در سراسر زندان‌های اشغالگر روز سه شنبه تصمیم گرفتند اعتراضات خود را تشدید کنند و اعلام آماده باش و نافرمانی کردند.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی سرکوب گسترده‌ای علیه زنان زندانی مرتکب شده که با حمله به آنها همراه بود و پس از تخلیه وسایل موجود در سلول‌ها، آنها را به سلول‌های انفرادی تبدیل کرده‌اند.

منابع مذکور گفتند، حمله به این زنان زندانی می‌تواند اوضاع را منفجر کند، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهند حمله به اسرا را ادامه دهد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام کرد، حملات و تجاوزات نیروهای اشغالگر و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی که آخرین آن در زندان دامون رخ داد، جنایتی است که بی‌پاسخ نمی‌ماند.

این جنبش تاکید کرد، نبردی که در زندان‌ها تشدید شده تنها توسط اسیران انجام نخواهد شد.

حماس از ملت فلسطین و گروه‌ها و نهادهای مردمی و رسمی آن و از آزادگان جهان خواست با تمام توان خود در کنار اسیران و در برابر اشغالگر و جنایت‌هایش بایستند.

این جنبش اعلام کرد، ملت فلسطین و مقاومت تا زمان دستیابی به آزادی در کنار هم می‌مانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha