• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401111209704
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تسهیل گری، مشخصه بارز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

تسهیل گری، مشخصه بارز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشخصه بارز همکاران ما در مجموعه حراست وزارت متبوع و دستگاه های وابسته، تسهیل کردن امور و کارها و پاسخگو بودن است.

سید احمد هاشمی در جمع مدیران حراست دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان با بیان اهمیت جایگاه حراست در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: صیانت از مجموعه جمهوری اسلامی کارکرد و وظیفه اصلی حراست است.

وی اعتدال در تصمیم گیری، عدالت محوری، پاسخگویی و تسهیل گری را از رویکردهای حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مواجهه با پرسنل اداری و شهروندان بر شمرد و افزود: قانون، شرع و اخلاق چهارچوب و محور اقدامات و فعالیت های همکاران حراست وزارت متبوع است.

رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی را اولویت مهم این مرکز بیان کرد و گفت: مبنای کار و تصمیم گیری ها در این خصوص، اصول 12گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم است.

هاشمی از مسئولیت پذیرفتن در نظام جمهوری اسلامی ایران به یک امانت بسیار ارزشمند تعبیر کرد و اظهار داشت: همکاران حراست در قبال مسئولیت خود در عین اقتدار و منطق، باید پاسخگو باشند.

وی همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطف در تاریخ کشور بیان کرد و افزود: بهمن 57 ، گذشته ایران را از حال و آینده جدا کرد.

مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تلاش های دشمنان به ایجاد تقابل بین مردم و نظام و تکثیر یاس و ناامیدی در جامعه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با همبستگی ملت و حاکمیت، تحت رهبری داعیانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، نظام مقدس به مسیر پر افتخار خود ادامه می دهد.

در پایان این نشست، "منصور طوقی" به سمت سرپرست اداره حراست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات "سید مهدی حسینی" رییس قبلی حراست این اداره کل قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha