• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111209328
  • خبرنگار : 50037

ضرورت تکمیل پروژه بام گردشگری و تفریحی اسدآباد

ضرورت تکمیل پروژه بام گردشگری و تفریحی اسدآباد

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد از شش طرح عمران شهری قابل افتتاح و بهره برداری این شهر در دهه فجر خبر داد و به ضرورت تکمیل پروژه‌های جاده سلامت و پروژه بام گردشگری و تفریحی اسدآباد اشاره کرد.

بهرنگ دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۵۲ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به شهروندان اسدآباد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بهسازی میدان آزادگان، طرح ماکت هواپیما F۴ و المان و تندیس سه شهید خلبان  اسدآبادی نیروی هوایی ارتش کشور، شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان با اعتباری افزون بر ۱۳ هزار میلیون ریال یکی از جمله طرح ‌هایی است که به عنوان مطالبه چندین ساله مردم شهیدپرور این شهرستان در دهه فجر رونمایی می‌شود.

دالوند ادامه داد: اجرای آسفالت مسکن مهر اسدآباد با اعتباری افزون بر ۵۲۵۰ میلیون ریال، اجرای آسفالت سایت اداری شماره یک با اعتباری افزون بر ۸۱۷۵ میلیون ریال، اجرای آسفالت بلوار شهید زیوری با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیون ریال، اجرای آسفالت خیابان صاحب الزمان شرقی با اعتباری افزون بر ۱۱ هزار و ۴۱۵ میلیون ریال و سرویس بهداشتی پارک باهنر با اعتباری افزون بر ۵۰۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های حوزه عمران شهری قابل افتتاح شهرداری اسدآباد در دهه مبارک فجر خواهد بود.

وی در ادامه از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض و پروانه ساختمانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تخفیفات ۳۰ درصدی عوارض و پروانه ساختمانی توسط شهرداری در حال حاضر آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد شد.

شهردار اسدآباد با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های جاده سلامت و پروژه بام گردشگری و تفریحی اسدآباد بیان کرد: پیگیر تکمیل این دو پروژه مهم نیمه کاره شهرداری به عنوان دو پروژه ضروری و مورد نیاز شهر هستیم، در حال حاضر این دو پروژه به مناقصه گذاشته شده‌اند که شهرداری برای تکمیل آنها به اعتبار هنگفتی معادل بودجه چند سال شهرداری نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به جای خالی ترمینال، پارکینگ عمومی، مسافرخانه، هتل و پایش تصویری در شهر اسدآباد، اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد احداث هتل و یا هر یک از این موارد را در شهرستان داشته باشند، شهرداری از آنها حمایت کرده و جواز ساخت آنها را به صورت رایگان صادر خواهد کرد.

دالوند سرانه فضای سبز این شهر را ۷.۴ مترمربع برشمرد و خاطرنشان کرد: ۴۰ هکتار فضای سبز در شهر چندان آمار مناسبی به نسبت جمعیت شهر نیست.

وی سرانه درآمد شهرداری از محل عوارض شهروندان را ۲۵۰ هزار تومان برشمرد و یادآور شد: این در حالیست که باید در حال حاضر سرانه درآمدی این شهر بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha