• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401111108931
  • خبرنگار : 50201

فرماندار چالوس خبرداد

اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در چالوس

اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در چالوس

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس گفت: در دهه فجر امسال، ۳۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف در شهرستان چالوس اجرا می‌شود.

علی قاسمی رسانه را یک قدرتی با نفوذ بالایی مانند چاقوی دو لبه توصیف کرد و افزود: رسانه در ایجاد انسجام و وفاق نقش مهمی دارد همچنین در توسعه و یا عقب ماندگی یک جامعه اثرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمات انقلاب به درستی به مردم انعکاس داده شود، افزود: دهه فجر فرصتی است تا دستگاه‌های اجرایی عملکرد دولت را در نظام اسلامی به جامعه انعکاس دهند.

فرماندار چالوس از راه اندازی دفتر استانداری غرب مازندران در نوشهر به عنوان نقطه عطفی در جهت توسعه منطقه یاد کرد و گفت: نگاه و عزم و اراده دولت در نحوه مواجهه با مردم نشان می‌دهد که هدف انسجام و رفع مشکلات مردم به شکل بی‌واسطه است.

این مسئول اغتشاشات اخیر را یکی از هجمه‌های دشمن به انقلاب و برای ناامیدسازی مردم دانست و یادآور شد: دهه فجر فرصت خوبی است تا خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود.

قاسمی افزود: نظام سلطه برای زمین‌گیر کردن انقلاب در پی  ایجاد سد و مانع تراشی در مقابل حرکت و بالندگی انقلاب اسلامی است تا حدی که سرویس‌های اطلاعاتی زیادی  علیه این مردم و انقلاب کار کردند.

فرماندار چالوس با ابراز عقیده مبنی بر اینکه نظام سلطه در اغتشاشات اخیر از جمهوری اسلامی ایران هم فراتر رفت و این یک بخش عملکرد معاندان نظام بود، خاطرنشان کرد: در واقع بخش دیگر نقشه دشمنان عبور از ایران قوی و تجزیه آن بود.

قاسمی راهکار مقابله با نظام سلطه را انسجام، وفاق و همدلی ملی عنوان کرد و گفت: ما جزو قدرت بلامنازعه در منطقه خاورمیانه هستیم و اراده انجام هر کاری را داریم.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه چالوسی‌ها باید ظرفیت‌ها را بشناسند و خود را باور کنند، یادآور شد: تا اعتماد به‌نفس نباشد کاری از پیش نمی‌رود.

وی هدف اصلی را رونمایی از ظرفیت‌ها دانست و افزود: رسانه دارای قدرت و نفوذ بالایی است که می‌تواند با راهکار مقابله با نظام سلطه در یشرفت و خدمت به مردم  برای رفع مشکلات نقش آفرین باشد.

فرماندار چالوس با اعلام اینکه ۳۰۰ برنامه در دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: ۴۹ پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین کلنگ‌زنی دو پروژه مسکن ملی و مجتمع تجاری در مرزن آباد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha