• دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401111007281
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر جهاد کشاورزی اردستان:

نانوایی‌های اردستان رتبه‌بندی کیفیت و خدمات می‌شوند

نانوایی‌های اردستان رتبه‌بندی کیفیت و خدمات می‌شوند

ایسنا/اصفهان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نانوایی‌های سطح شهرستان اردستان شامل رتبه‌بندی کیفیت و خدمات می‌شوند تا در جهت کیفیت خدمات، شرایط سالم و رقابتی را ایجاد کنند.

محمدامینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موضوع کیفیت نان در شهرستان اردستان یکی از برنامه‌های اصلی جهاد کشاورزی خواهد بود و با توجه به مطالبه‌ای که در این خصوص از سوی مردم مطرح می‌شود بازدید و بازرسی‌های منظم و دوره‌ای را برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه نانوایی‌های شهرستان باید خدمات نان با کیفیت را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نانوایی‌های سطح شهرستان اردستان شامل رتبه‌بندی کیفیت و خدمات می‌شوند تا در جهت کیفیت خدمات، شرایط سالم و رقابتی را ایجاد کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان در توضیح شاخص‌های رتبه‌بندی نانوایی‌های شهرستان گفت: یکی از شاخص‌های رتبه‌بندی نانوایی‌های اردستان رضایتمندی مردم خواهد بود. همچنین مسائل بهداشتی، میزان کیفیت نان، عدم استفاده از مواد غیرمجاز، رعایت ساعت پخت و... از دیگر شاخص رتبه‌بندی نانوایی‌های اردستان است.

امینی تصریح کرد: پس از رتبه‌بندی نانوایی درجه هر نانوایی در ورودی نانوایی نصب خواهد شد تا مردم از درجه آن نانوایی مطلع باشند. همچنین پس از مشخص شدن رتبه هر نانوایی امتیازاتی مانند افزایش سهمیه آرد و حل مشکلات نانوایی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان در حال حاضر ۸۶ نانوایی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۴۹ نانوایی با آرد یارانه‌ای پز و ۳۷ نانوایی به صورت نیمه یارنه‌ای در حال خدمات هستند، گفت: ماهانه به طور متوسط ۷۵۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی یارانه‌ای بین نانوایی‌های اردستان توزیع می‌شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان ساماندهی توزیع عادلانه آرد در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: ارزیابی میزان آرد مصرفی و برآورد عملکرد نانوایی‌ها با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اردستان اجر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha