• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110907099
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال:

نمایش گیتی‌ها ورق را برگرداند / بربست، برگ برنده عقیلی

نمایش گیتی‌ها ورق را برگرداند / بربست، برگ برنده عقیلی

ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان دو هفته طعم شیرین پیروزی در کنار هواداران را چشید.

تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (یکشنبه-۹ بهمن‌ماه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات میزبان پاس گرگان بود که این دیدار خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید.

در ابتدا گیتی با ترکیب محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله‌وردیان و حسین ولایی این دیدار را آغاز کرد.

در حالی که گیتی‌پسند در امتیازات جلو بود، اما با قرارگیری قاسم کارخانه‌ در منطقه سرویس برای پاس ۳ امتیاز گرفت تا گیتی‌ها ۱۰ بر ۹ عقب بیفتند و سعید عقیلی به فکر اولین وقت استراحت افتاد. پس از آن نیز با ۳ تعویض ساداتی، رئیسیان و کرمی به زمین آمدند. 

هر دو تیم دو امتیاز سرویس از دست دادند و موقعیت نسبتا برابر شد، اما اسپک‌های پر قدرت اسماعیل‌نژاد همچنان پاس را با اختلاف ۶ امتیاز پیش انداخت و در نهایت با حساب ۲۵ بر ۲۱ این ست را به نام گرگانی‌ها ثبت کرد.

ست دوم را گیتی بهتر شروع کرد و با سرویس‌ها و اسپک‌های مطمئن ساداتی و دفاع مستحکم بربست و ساداتی با حساب ۱۸ بر ۱۵ پیش افتاد. در ادامه با چند خطای فردی و یک دو امتیازی که اعتراض به داوری را در پی داشت، امتیازات برابر شد و با قرار گرفتن امین اسماعیل‌نژاد در خط سرویس و سرویس‌های پرقدرت او با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ ست برای پاس ثبت شد.

دست سوم با اولین امتیاز بربست برای گیتی شروع شد و دو تیم پا به پای هم پیش رفتند. تک دفاع‌های بربست و اسپک‌های بی‌دفاع او پاس را مجبور به گرفتن زمان استراحت در امتیاز ۱۰ بر ۶ به سود گیتی‌پسند کرد. اما روند خوب گیتی‌پسند با دو امتیاز سرویس مستقیم ساداتی ادامه داشت. هوشیاری بازیکنان اصفهان و استفاده بهتر از فرصت‌ها آن‌ها را ۸ امتیاز پیش انداخت و در نهایت ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند تا کار ۲ بر یک شود.

ست چهارم همچنان با برتری نماینده اصفهان ادامه داشت و گیتی‌پسند ۱۴ بر ۱۰ از مهمانش پیشی گرفت و راحت‌تر از ست‌های قبل با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نام خود زد.

ست سرنوشت‌ساز پنجم با اولین امتیاز پاس آغاز شد و اما گیتی هم خود را به مهمان رساند و دو تیم تا امتیاز پا به پای پیش رفتند. با رفتن مرصاد آقاجانی در منطقه سرویس، ۷ بر ۴ پیش افتادند. در نهایت پس از بازی یک بازی جنگنده و هیجانی و رفت‌ و برگشت‌های چندباره توپ در نهایت گیتی‌پسند با حساب ۱۵ بر ۱۲ کامبکش را کامل کرد و پیروز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha