• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110907031
  • خبرنگار : 50477

فرماندار مراوه تپه خبر داد؛

گام بلند مراوه تپه برای پیشرفت/ افتتاح ۶۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی

گام بلند مراوه تپه برای پیشرفت/ افتتاح ۶۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مراوه‌تپه از افتتاح 614 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: دولت سیزدهم گامهای بلندی برای پیشرفت و توسعه برخواهد داشت.

لقمان قربانی عصر یکشنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر استان گلستان با اشاره به اینکه ۶۱۴ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۲۷۹ میلیارد تومان و ۵۶۵ نفر اشتغالزایی در دهه فجر ۱۴۰۱ در شهرستان مراوه تپه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: تعداد کل پروژه های عمرانی قابل افتتاح در مراوه تپه ۱۴۲ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲۹ پروژه در این ایام افتتاح  و ۱۳ پروژه در مرحله کلنگ زنی خواهد بود، افزود: تعداد ۴۷۰ پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در مراوه‌تپه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با تاکید بر اینکه افتتاح ۲۵۵ واحد بنیاد مسکن در طرح نهضت مسکن در ایام صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: افتتاح آسفالت راه روستایی با ۲۴ میلیارد تومان، بازنگری طرح هادی با ۸۰ میلیارد تومان و تجهیز روستاها به تکنولوژی مخابرات با ۱۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال در مراوه‌تپه افتتاح می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه  در دهه فجر  امسال ۵۰ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان مراوه‌تپه افتتاح و سه خانه بهداشت کلنگ زنی خواهد شد، ادامه داد: شهرستان مراوه تپه ۳۰۰ هزار دام سبک دارد که ۳۵ درصد حجم نیاز میدان دام گنبدکاووس را تامین می‌کند.

وی از تلاش برای راه اندازی میدان دام در مراوه تپه خبر داد و گفت: میدان دام مراوه تپه در دهه فجر امسال در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار کلنگ‌زنی خواهد شد که از محل این  پروژه برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha