• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401110906650
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه شهر لنده:

لزوم رفع مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی

لزوم رفع مشکلات زیرساخت‌های ارتباطی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه شهر لنده گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در لنده مطلوب نیست و لازم است تا تدابیر ویژه‌ای برای رفع این مشکل و خروج این شهرستان از بن بست صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی با اشاره به اینکه شهرستان لنده از توابع کهگیلویه و بویراحمد در زمره مناطق کم برخوردار محسوب می‌شود، بیان کرد: باوجود خدمات بیشماری که از بدو انقلاب تا به امروز توسط نظام در ابعاد و حوزه‌های مختلف شده است اما مردم این شهرستان همچنان از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برند.

وی اظهارکرد: شهرستان لنده گرچه قدمتی به وسعت تاریخ دارد اما محرومیت‌های عمیق و مشکلات زیرساختی تا حد قابل ملاحظه‌ای بر سایر ظرفیت‌ها و استعدادهای این منطقه سایه افکنده است. موضوعات زیادی در این شهرستان ضعیف است و لازم است جهت ارتقاء و توسعه آن‌ها اقدامات عاجلی صورت گیرد.

امام جمعه شهر لنده خاطرنشان کرد: یکی از این موارد محرومیت، محورهای مواصلاتی در جاده‌های اصلی و روستایی است به نحوی که هنوز لنده را به عنوان شهری که در گنبد قرار گرفته است یاد می‌کنند. امید است با اتصال شهرستان لنده به تراب این شهرستان به جاده ملی دهدشت- اصفهان متصل شود.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: مطلبی در خطبه‌های نمازجمعه در خصوص بحث تخریب یکی از پل‌های روستایی که از شدت آسیب، لایه‌های زیرین آن ترک برداشته است و احتمال ریزش دارد عنوان شد که برای جلوگیری از خسارت و آسیب‌های جدی پل مسدود شده است. در کنار پل مسدود شده یک راه فرعی در کنار دره ایجاد شده که احتمال ایجاد خسارت و تصادف در این قسمت بیشتر از قبل شده است، در این حوزه تذکرات لازم داده شده است.

وی ادامه داد: نکته مهم بی توجهی و کم توجهی مسئولان راهداری نسبت به طرح موضوع است. راهداری شهرستان و استان باید دقت نظر لازم را داشته باشند که پیگیر مطالبات منطقه باشند. اما متأسفانه گاهی مسئولانی که کنار مردم هستند و از نزدیک شاهد مشکلات و معضلات هستند، برای ارائه توضیحات فنی به مردم به خودشان زحمت نمی‌دهند. هر چند بعداً مسئولان پاسخی مبنی بر اینکه به دلیل بارش باران کار متوقف شده است عنوان کرده‌اند.

امام جمعه شهر لنده عنوان کرد: کم‌کاری و به تأخیر افتادن کارها کاملاً طبیعی شده است اما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این حوزه باشیم. شهرستان لنده در کنار همه داشته‌ها و نداشته‌هایش، ظرفیت‌ها، استعدادها و قدمت تاریخی خود دارای ویژگی بارز مهم دیگری است و به نام شهر نخستین‌ها نیز مشهور است. اما از لحاظ زیرساخت‌های ارتباطی توسعه و پیشرفت چندانی نداشته است.

به گزارش ایسنا، محمودی بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات و معضلات متعدد در این شهرستان عزم راسخ و همدلی مسئولان در سطح ملی و استانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha