• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110906584
  • خبرنگار : 50491

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس خبر داد؛

روستای «آق‌قایه» گنبدکاووس میزبان مراسم مهمانی لاله‌ها

روستای «آق‌قایه» گنبدکاووس میزبان مراسم مهمانی لاله‌ها

ایسنا/گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از برگزاری مراسم معنوی مهمانی لاله‌ها در روستای «آق‌قایه» گنبدکاووس خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا کریمی امروز یکشنبه ۹ بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال قریب به دو هزار برنامه در گنبدکاووس برگزار می‌شود که برگزاری ۵۴۰ برنامه توسط پایگاه‌های بسیج برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، بصیرتی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی در گنبدکاووس برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مجموع ۱۰۰ برنامه قرآنی در دهه فجر امسال با حضور دو قاری بین‌المللی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس از راه‌اندازی موکب اختصاصی بانوان در گنبدکاووس همزمان با ایام الله دهه فجر در گلستان خبر داد و افزود: همچنین برپایی نشست بصیرتی نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی، برگزاری جشن‌های خیابانی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره هنری، گردشگری و غذایی از دیگر برنامه‌های ما طی ایام الله دهه فجر در گنبدکاووس است.

کریمی از برگزاری نشست‌های گفتمانی با محوریت جهاد تبیین در ادارات و نهادهای انقلابی، مساجد و مدارس خبر داد و ابراز داشت: در دهه فجر امسال ۴۴ برنامه شاخص و قریب به ۶۰۰ برنامه در سطح ادارات و نهادهای انقلابی برگزار می‌شود.

وی از میزبانی روستای «آق قایه» گنبدکاووس در طرح ملی مهمانی لاله‌ها خبر داد و تأکید کرد: مراسم مهمانی لاله‌ها در سطح ملی برگزار می‌شود که گنبدکاووس برگزاری این طرح در سطح روستایی را میزبانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه استان گلستان قریب به ۶۰۰ شهید اهل سنت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان کرد: روستای آق قایه که میزبان برگزاری مهمانی لاله‌ها است ۱۱ شهید اهل سنت را تقدیم انقلاب کرده است.

کریمی، آزادی زندانیان غیرعمد تحت عنوان آزادی یک بانو، برگزاری جشنواره دانش‌آموزی در حوزه سرود، حفظ قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی و تجلیل از نخبگان در عرصه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha