• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401110906461
  • خبرنگار : 50046

کشف شوینده های تقلبی در شهرستان اسفراین

کشف شوینده های تقلبی در شهرستان اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف شوینده های تقلبی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی اطلاع از فروش مواد شوینده تقلبی در یکی از واحد های صنفی سطح شهر، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی محل مورد نظر اقدام به بازرسی از آن مکان کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده ۴۲ کارتن ۲۴ عددی پودر ماشین لباسشویی و همچنین ۱۳ کارتن ۴ عددی مایع ظرفشویی ۴ لیتری تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این مقدار شوینده تقلبی حدودا ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کشف ۲۴ تن شکر قاچاق در شیروان

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز از کشف ۲۴ تن شکر قاچاق در شیروان خبر داد و گفت : ارزش این مقدار شکر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی اعلام انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان شیروان، یک انبار فاقد مجوز که مقدار زیادی شکر قاچاق در آن نگهداری می شد را شناسایی و اقدامات انتظامی را در این رابطه آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی های به عمل آمده در بازرسی از این انبار ۲۴ تن شکر قاچاق و فاقد مجوز را کشف و ضبط کردند، افزود: ارزش این مقدار شکر قاچاق بیش از ۶ و نیم میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر نیز دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهر شیروان معرفی شد، تصریح کرد: کالای مکشوفه نیز به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از دستگیری ۵ نفر خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد فروشندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته ماموران در اجرای این طرح ۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کشف نیم کیلوگرم مواد مخدر سنتی، ۱۵۰ عدد داروی غیر مجاز و ... از جمله کشفیات پلیس در اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست تا به محض اطلاع از اینگونه موارد که سلامت جامعه را مختل می کنند، بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha