• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401110906425
  • خبرنگار : 71516

النجباء عراق: عملیات‌های فلسطینی‌ها ثابت کرد مقاومت از بین رفتنی نیست

النجباء عراق: عملیات‌های فلسطینی‌ها ثابت کرد مقاومت از بین رفتنی نیست

جنبش النجباء تأکید کرد که عملیات‌های قهرمانانه فلسطینی‌ها طی دو روز گذشته نشان داد که مقاومت هرگز از بین رفتنی نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، جنبش النجباء عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: شرایط فاجعه‌بار ملت مظلوم فلسطین و تجاوزات رژیم اشغالگر از جمله تجاوز آشکار به اردوگاه جنین نشان می‌دهد که این ملت مبارز در برابر ظلم صبور هستند. این ملت مبارز ثابت کردند که هرچه جهان و اعرابی که به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌پردازند برای مشروعیت بخشی به این موجودیت نژاد پرست تلاش کنند نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

در این بیانیه آمده است: مبارزه این ملت بزرگ چند رکن اساسی دارد که عبارتند از: اصول آزادی و ملی گرایی در مبارزه این ملت‌های آزاده استوار است و هیچ کسی نمی‌تواند آن را بگیرد. این ملت‌ها برای تعیین سرنوشت خود تلاش می‌کنند. مقاومت عقیده و هویت و فرهنگی است که نمی‌توان آن را از انسان‌هایی که به دنبال آزادی و صلح و عزت هستند، گرفت. این همان چیزی است که طرح اشغال و حامیانش را به شکست کشاند و هر روز ثابت می‌شود که آزادی خواهد آمد و سرنوشتی است که هیچ گریزی از آن نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت و کسانی که عضو آن هستند مفهوم مقابله طولانی با اشغال و ظلم را ایجاد کردند. عملیات‌های قهرمانانه فلسطینی‌ها طی دو روز گذشته نشان داد که مقاومت هرگز از بین رفتنی نیست. دشمنان باید بدانند و آگاه باشند که راه‌های ما به سمت آن‌ها مثل راه‌های آن‌ها به سمت ما نیست. ما فرزندان این سرزمین هستیم. پس باید منتظر پاسخی دردناک‌تر و شدیدتر باشند. ملت فلسطین باید بدانند که ما از آن‌ها با عمل قبل از حرف پشتیبانی و برای دفاع از آن‌ها تلاش می‌کنیم و جز با بیرون راندن دشمن صهیونیستی آرام نخواهیم گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha